عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبارزه با قاچاق باید مستمر و هدفمند باشد

فرماندار درجلسه کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

مبارزه با قاچاق باید مستمر و هدفمند باشد

مبارزه با قاچاق باید مستمر و هدفمند باشد

فرماندار شهرستان آزادشهر با بیان اینکه پدیده قاچاق یک معضل چندبعدی در جامعه است که اقتصاد، سرمایه گذاری، تولید و توزیع کالا و سلامت را تحت تاثیر قرار داده و به خطر می‌اندازد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مستمر و هدفمند باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی در جلسه کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آزادشهر اظهار کرد: زمانی سیاست‌ها به‌درستی پیش می‌رود که برنامه‌های طراحی شده توسط دستگاه‌های دخیل عضو به‌درستی اجرا شوند و کارگروه‌ها فعال باشند.
وی گفت: سامانه جامع تجارت ایران مربوط به حوزه پیشگیری ستاد قاچاق کالا و ارز بوده و برای شناسایی شبکه رسمی از غیررسمی و برای صحت و اصالت سنجی کالاها راه اندازی شده است.
فرماندار آزادشهر عنوان کرد: باید برخورد سخت در بحث قاچاق داشته باشیم و جریمه‌های سنگین‌تری برای متخلفان اعمال شود تا بتوانیم نسبت به کنترل این حوزه اقدام کنیم و در این راستا نیروی انتظامی نسبت به تشدید کنترل در ایست و بازرسی اقدام کند.
سید جواد کریمی همچنین با اشاره به ضرورت ساماندهی انبارهای نگهداری کالا ادامه داد: اداره‌ صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و تعاون با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه اقدام‌های لازم را انجام دهند تا شناسایی و ساماندهی انبارها هرچه سریع‌تر انجام بگیرد.
وی گفت: پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا گامی مؤثر در حمایت از تولید و تولیدکنندگان است و حضور میدانی و نظارت بر فرآیندها و استمرار روند بازرسی ها درمسیر رفع موانع و مشکلات،بسیار حائز اهمیت است.

مبارزه با قاچاق باید مستمر و هدفمند باشد

 

مبارزه با قاچاق باید مستمر و هدفمند باشد

 

مبارزه با قاچاق باید مستمر و هدفمند باشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 88
  • کد خبر : 102740