عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان


نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

فرماندار شهرستان گالیکش در جلسه‌ای مشترک با همراهی معاون سیاسی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان که در راستای دوشنبه‌های پیگیری صورت گرفت، با مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان صبح دوشنبه 5 تیر ماه در دیدار با نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان که با حضور فراهی مدیرکل نوسازی مدارس و کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفت، با قدردانی از تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش استان در خصوص خدمات رسانی در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت و با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش بعنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی، در تربیت و پرورش آینده سازان و نسل نوجوان کشور نقشی بنیادی و اثرگذار داشته باشد، لذا از این جهت توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی و بهبود خدمات در مناطق مختلف بویژه کمتر برخوردار بعنوان یک ضرورت تربیتی و آموزش باید در اولویت سیاست‌ گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های نظام آموزشی جامعه قرار گیرد.

فرماندار گالیکش در ادامه با تجلیل از عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان افزود: به لحاظ کیفیت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در شهرستان گالیکش اقدامات خوبی صورت گرفته است و از این جهت جای قدردانی است. اما با توجه به اینکه گالیکش جز شهرستان‌های محروم استان بشمار می‌رود، لذا در حوزه آموزش و پرورش نیز یک سری از نیازهای اولیه بعنوان مطالبه مردمی مطرح است که در این زمینه می‌توان به نوسازی، مقاوم سازی و تجهیز برخی از مدارس شهری و روستایی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی مدارس و البته همراهی مجمع خیرین مدرسه ساز و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه داران خیر و نیکوکار بتوانیم در آینده نزدیک پروژه‌های احداث مدارس 6 کلاسه صادق‌آباد، 3 کلاسه میرزاپانگ و 3 کلاسه یورت کاظم را به بهره‌برداری برسانیم.

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این نشست ضمن تقدیر از نگاه ویژه فرماندار گالیکش به مسائل حوزه آموزش و پرورش شهرستان، از حضور و پیگیری وی تشکر کرد و گفت: فرمانداران بعنوان روسای شورای آموزش و پرورش در شهرستان‌ها، نقش و جایگاه مهمی در امر سیاست گذاری برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش دارند. لذا مدیران آموزش و پرورش موظفند تمامی برنامه‌ها و گزارشات مرتبط با اعتبارات و وضعیت آموزشی مجموعه خود را به سمع و نظر فرماندارن برسانند.

وی افزود: مهمترین هدف ما در مجموعه آموزش و پرورش استان گلستان این است که در وهله نخست دانش آموزان در تراز انقلاب به جامعه تحویل دهیم و در گام بعدی نیز در تلاش هستیم با توسعه خدمات رسانی به مناطق مک برخوردار شرایط آموزشی مطلوب را در اقصی نقاط استان فراهم سازیم.

سیدرضا نظری با بیان اینکه عملکرد مدیریت شهرستان گالیکش از نظر اداره کل آموزش و پرورش ایتان نیز مثبت می‌باشد، گفت: انشاالله تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید اقلام و تجهیزات موردنیاز برخی از مدارس را با هماهنگی مدیریت شهرستان تامین و تحویل خواهیم نمود و در خصوص پروژه‌های در دست اقدام نیز تمهیدات و پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت تا شاهد اجرا و اتمام آنها در گالیکش باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال تحصیلی پیش‌رو نسبت به سال گذشته و 2 سال قبل با رشد جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم. بر این اساس برآورد ما برای مهر ماه 1402 و شروع سال تحصلی جدید 417 هزار دانش آموز در مدارس استان گلستان است.

گفتنی است حسنعلی خسروی مدیر آموزش و پرورش گالیکش نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حسن توجه فرماندار به مسائل آموزش و پرورش و حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش، گزارشی از عملکرد مجموعه خود را در سال 1401 و سال جاری ارائه نمود.

 

نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

 

نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

 

نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

 

نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

 

نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

 

نشست مشترک فرماندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 162
  • کد خبر : 102873