عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان صبح روز شنبه مورخ 7 مردادماه 1402 شورای معاونین فرمانداری این شهرستان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه معاونین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات هفته گذشته، برنامه‌ها، مشکلات و دغدغه‌های حوزه کاری خود را بیان کردند و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز انتظارات خود را از معاونین بیان داشتند.

سیدعلی مهاجر، معاون استاندار در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های کارکنان فرمانداری، انسجام درون سازمانی و استفاده مطلوب از ظرفیت و توان‌مندی کارکنان و هم‌چنین نخبگان شهرستان را از جمله عوامل تحقق شعار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دانست.

در ادامه  اظهار داشتند: فرمانداری با توجه به وظایف قانونی که در ابعاد نظارتی دارد نقش ویژه‌ای در پیش‌برد و اجرای برنامه‌های مختلف، خدمت‌رسانی و مدیریت امور دارد و انتظار می‌رود که همه کارکنان در این مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

پایش وضعیت دستگاه‌های اجرایی با هدف تقویت اقدامات مطلوب و رفع مشکلات و دغدغه‌های احتمالی، اصلاح برخی روندهای کاری باید در دستور کار معاونین قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان در خاتمه با اشاره به سفر قریب الوقوع استاندار به این شهرستان، خواستار رعایت نظم بیشتر، جدیت در کار، قانون‌مندی و بهره‌مندی مضاعف از توان و تجربه در جهت پیش‌برد اهداف و توسعه شهرستان شد.
 
 

جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 92
  • کد خبر : 104050