عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علمای اهل سنت نقش روشنگری در شهرستان گنبدکاووس دارند

معاون استاندار و فرماندارویژه

علمای اهل سنت نقش روشنگری در شهرستان گنبدکاووس دارند

علمای اهل سنت نقش روشنگری در شهرستان گنبدکاووس دارند

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات علما نقش روشنگری را در جامعه دارند.  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در نشست اندیشه ورزی با علمای اهل سنت اظهار داشت: علما نقش روشنگری در جامعه دارند و می توانند دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم تبیین کنند.  
وی با بیان اینکه نگاه استاندار به توسعه استان بر پایه عدالت و تمرکز گرایی است به اقدامات موثر در به ثمر رساندن مگا پروژه های پتروشیمی، منطقه آزاد، کریدور شمال جنوب و خلیج گرگان و انجام پروژه های بر زمین مانده استان و شهرستان اشاره کرد و گفت: دلایل عقب ماندگی استان شناسایی شده و مسیر توسعه استان تثبیت شده و تلاش ما براین است ضمن احترام به همه اقشار در مسیر برون رفت از عقب ماندگی های شهرستان و استان با استاندار گلستان همگام باشیم .
وی با بیان این که مرز بین حق و باطل بسیار کم است افزود: مدیران ما پاک‌دست هستند اما رانت  در برخی نقاط نهادینه شده و مبارزه با رانت از اولویت های ما در شهرستان است .
    در ادامه علمای حاضر در جلسه نیز گفتند: وظیفه ما این است که مردم را نسبت به توطئه ها بیدار کنیم و هوشیاری بدهیم و درخصوص اقدامات انجام شده به مردم اطلاع رسانی کنیم.
آنها با اشاره به وحدت شیعه و سنی در برگزاری مراسمات عاشورا و محرم اهل سنت افزودند: مطالبه گری مردم از مسئولین، امیدآفرینی و بیان خدمات دولت در بین مردم و تقویت وحدت از مسائلی است که علمای اهل تسنن بر آن تاکید و توجه دارند.

علمای اهل سنت نقش روشنگری در شهرستان گنبدکاووس دارند

علمای اهل سنت نقش روشنگری در شهرستان گنبدکاووس دارند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 158
  • کد خبر : 104709