عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازارچه مرزی، بومگردی و تالابها از ظرفیتهای مغفول مانده بخش داشلی برون است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

بازارچه مرزی، بومگردی و تالابها از ظرفیتهای مغفول مانده بخش داشلی برون است

بازارچه مرزی، بومگردی و تالابها از ظرفیتهای مغفول مانده بخش داشلی برون است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست مشترک با علما و مسئولین بخش داشلی برون، بر ضرورت اطلاع‌رسانی علمای بخش داشلی برون در خصوص واکسیناسیون پیشگیری از کرونا تاکید کرد.
مهدی دهرویه اظهار داشت: واکسیناسیون رهبر معظم انقلاب اسلامی و علما، یک اتمام حجتی بود، بر لزوم واکسیناسیون و این باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد.
وی با تشکر از حضور روحانیت در منطقه گفت: روحانیت به خاطر نقشی که در رهنمود و مدیریت مردم دارند حلقه اتصال خوبی بین مردم و مسئولین هستند.و باید مطالبه گری درست را به مردم بیاموزند.
وی بر مشارکت و همکاری همه علمای بخش در زمینه اهمیت تزریق دوز سوم و دوزهای بعدی واکسن تاکید کرد و با اشاره اینکه ۸۰ درصد مرگ و میرهای کرونا در شهرستان مربوط به واکسن نزده ها است خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در امر واکسیناسیون، به تبلیغات ضد واکسن برمی‌گردد ولی با توجه به اینکه واکسن ایرانی هم تولید می شود از این‌رو برای رسیدن به حد مناسبی از مصونیت، واکسیناسیون همه افراد فارغ از تمام دغدغه های شخصی لازم و ضروری به نظر می‌رسد، چرا که اگر همه ایمن نباشند، هیچ‌کس ایمن نخواهد بود.
وی بازارچه مرزی، بومگردی و تالابها را از ظرفیتهای مغفول مانده در بخش عنوان کرد و بر احصاء اولویتهای بخش داشلی برون و تلاش برای تحقق انها تاکید کرد و با اشاره به ۱۷ سفر استانی هیئت دولت وایجاد بارقه امید در دل مردم گفت: دولت به بخش داشلی برون اهتمام ویژه ای دارد و حضور رییس جمور موید این اهمیت است.
نورالله بابایی نژاد بخشدار داشلی برون نیز در این جلسه با اشاره به آغاز بکار منطقه آزاد، شهر شدن کرندو رونق شهر اینچه برون و راه آهن را از ظرفیتهای، بزرگترین بخش استان گلستان دانست که نویدبخش اتفاقات خوبی در این منطقه خواهد بود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 293
  • کد خبر : 91095