عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه حفظ حقوق شهروندی و عفاف و حجاب شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه کارگروه حفظ حقوق شهروندی و عفاف و حجاب شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

جلسه کارگروه حفظ حقوق شهروندی و عفاف و حجاب شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه کارگروه حفظ حقوق شهروندی و عفاف و حجاب شهرستان علی آباد کتول باحضورزنگانه معاون فرمانداردر محل فرمانداری برگزار شد.

زنگانه با اشاره به وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه و خصوصاً شهرستان گفت: مسئولین و مدیران دستگاهها و نهادهای دولتی به¬ عنوان متولیان امر جهت هدایت جامعه در این امور برنامه داشته باشند و اجرای برنامه ها را از خود شروع کنند تا بازخورد رفتار صحیح و یا برنامه خود را در جامعه رصد نمایند و با این عمل زمینه را برای فراگیر شدن برنامه های تدوینی فراهم نمایند.

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب گفت: در اسلام حجاب هم برای مردان و هم برای زنان تعریف شده است، امّا نگرش جامعه اینگونه است که با شنیدن کلمه عفاف و حجاب، پوشش خانمها در ذهنها متبادر می¬شود؛ در صورتی که پوشش مردان و زنان یکی از جنبه های عفاف و حجاب است.

معاون فرماندارعفاف و حجاب را یک امر فراگیر در جامعه اسلامی دانست که می¬تواند مانع از بروز بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی باشد.

معاون فرمانداردر پایان گفت:شهدای ما به خاطر حفظ ناموس و ارزشهای اسلام و نظام جمهوری اسلامی جنگیدند، بنابراین تک تک آحاد ملت و خصوصا کارکنان دولت بعنوان خدمتگزاران این نظام بایستی مسائل مربوط به عفاف و حجاب را بخوبی رعایت کنند، زیرا که آنها الگوی افراد جامعه و ارباب رجوع هستند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .