عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهک های یک تا هفت مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی شد

سقلی فرماندار گمیشان :

دهک های یک تا هفت مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی شد

دهک های یک تا هفت مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی شد

جلسه هماهنگی اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی به ریاست امید سقلی فرماندار گمیشان و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در دفتر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سقلی در این جلسه اظهار داشت: طرح ملی کالا برگ الکترونیکی در راستای تقویت و رونق سفره خانوارها و تامین کالاهای اساسی مردم توسط دولت مردمی سیزدهم اجرا خواهد شد.

فرماندار گمیشان در ادامه افزود : برای اجرای این طرح همه فروشگاههای سطح شهرستان گمیشان می توانند مشارکت داشته باشند و در اجرای این طرح ملی، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد نماینده عالی دولت در پایان ضمن تبیین اهداف طرح بیان کرد : دستگاههای متولی و همه مسئولین شهرستان بایستی بگونه ای برنامه ریزی کنند تا با توجه به وسعت و پراکندگی روستاهای شهرستان همه مردم عزیز بتوانند از مزایای طرح بهره مند شوند.

گفتنی است دهک های یک تا هفت مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی می باشد. در این طرح مشمولان به ازای خرید ۲۰۰ هزار تومان از اقلام کالابرگی، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است بعد از اتمام جلسه ، فرماندار گمیشان با همراهی مدیران شهرستان با حضور در سطح بازار ، ضمن بررسی آمادگی شهرستان در اجرای مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی، با کسبه سطح شهر و مردم گفتگو کرد.


دهک های یک تا هفت مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی شد

 

دهک های یک تا هفت مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 45
  • کد خبر : 106512