عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاه پایگاه مهم افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات است

سقلی فرماندار گمیشان :

دانشگاه پایگاه مهم افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات است

دانشگاه پایگاه مهم افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات است

 صبح امروز فرماندار گمیشان با دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سقلی در نشست هم اندیشی با دانشجویان و اساتید ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و محکومیت جناسات رژیم صهیونیستی و همچنین پیروزی های محور مقاومت در عملیات طوفان الاقصی افزود: پیروزی های محور مقاومت هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست و پاسخ کوبنده ای بود بر وحشیگری های این رژیم کودک کش.

فرماندار گمیشان در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات افزود : یکی از راهبردهای اصلی ستاد انتخابات شهرستان افزایش مشارکت در انتخابات است؛ بر همین اساس دانشجو و دانشگاه با تکیه بر عناصر مهمی چون آگاهی، دانش، اندیشه‌ورزی، جوانی و پویایی پایگاهی مهم در افزایش مشارکت حداکثری و عرصه ای مهم برای نیل به مسیر تصویر شده توسط نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از راهبردهای دشمن تضعیف مشارکت هست حضور پرشور دانشجویان با تشکیل کارگروه‌های انتخاباتی و برگزاری میزگردها در انتخابات پیش‏رو می توانند نقش مهمی در برهم زدن معادلات دشمنان نظام مقدس داشته باشند.

گفتنی است در ادامه نشست ، اساتید و دانشجویان دغدغه ها و مشکلات مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان را با نماینده عالی دولت در شهرستان در میان گذاشته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 149
  • کد خبر : 106546