عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور هیئت های کشاورزی ،اقتصادی و فرهنگی کشور ترکمنستان ثمره تفکرات توسعه روابط بین المللی ریاست جمهوری است

فرماندار شهرستان مراوه تپه :

حضور هیئت های کشاورزی ،اقتصادی و فرهنگی کشور ترکمنستان ثمره تفکرات توسعه روابط بین المللی ریاست جمهوری است

حضور هیئت های کشاورزی ،اقتصادی و فرهنگی کشور ترکمنستان ثمره تفکرات توسعه روابط بین المللی ریاست جمهوری  است

 فرماندار مراوه تپه در دیدار با هیئت کشاورزی دانشگاه نیازف ترکمنستان افزود: باروی کار آمدن دولت سیزدهم و سیاستهای حسن همجواری با همسایگان از طرفدکتر رئیسی و سفر رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به ایران و پیرو آن سفر استاندار گلستان دکتر زنگانه بهمراه هیئت پارلمانی و دینی به ترکمنستان روابط دو کشور دوست و همسایه قوت بیشتری بخود گرفت.
امان محمد باشقره در دیدار با هیئت کشاورزی دانشگاه نیازف ترکمنستان افزود: باروی کار آمدن دولت سیزدهم و سیاستهای حسن همجواری با همسایگان از طرفدکتر رئیسی و سفر رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به ایران و پیرو آن سفر استاندار گلستان دکتر زنگانه بهمراه هیئت پارلمانی و دینی به ترکمنستان روابط دو کشور دوست و همسایه قوت بیشتری بخود گرفت.

وی افزود: در حال حاضر روزهای فرهنگی ترکمنستان در اصفهان در حال اجرا می باشد و امروز نیز خوشبختانه شاهد حضور ریاست دانشگاه نیازف ترکمنستان و هیئت همراه ایشان در استان گلستان و آرامگاه مختومقلی فراغی هستیم .
نماینده عالی دولت  در مراوه تپه گفت: استان گلستان بخصوص شهرستان مراوه تپه با وجود اقلیم مختلف می تواند در صورت بهره بردن از تجارت کشور همسایه در زمینه کشاورزی شاهد تحولاتی گردد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .