عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات مناسبی برای سه تالاب بین المللی شهرستان گنبدکاووس درنظرگرفته شده است


اعتبارات مناسبی برای سه تالاب بین المللی شهرستان گنبدکاووس درنظرگرفته شده است

اعتبارات مناسبی برای سه تالاب بین المللی شهرستان گنبدکاووس درنظرگرفته شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندار ویژه گنبدکاووس ریس سازمان محیط زیست در بازدید از تالابهای بین المللی آلماگل آلا گل و آجی گل گفت: سه تالاب شهرستان گنبدکاووس در حال حاضر وضعیت خوبی از نظر آبگیری دارند و از تنوع زیستی عالی برخور دارند.
وی افزود: با وجود این سه تالاب و با توجه به اهمیت طبیعت گردی و ارتباط عالمانه بین انسان و محیط زیست  استان گلستان از ظرفیت های بالای طبیعت گردی و گردشگری برخوردار است .
ریس سازمان محیط زیست افزود: این تالابها چشم انداز طبیعی زیبایی دارند و پارکهای مشرف در این منطقه ساخته شده که باید فرهنگ طبعیت گردی و رها نکردن زباله درآن رعایت شود.
وی همچنین افزود: شهرداری برای حفاظت از منابع آبی تالابها و نظافت پسماند و زباله در قالب ستاد احیا توجه بیشتری داشته باشد.
سلاجقه با اشاره به اجرای طرح احیای تالاب گمیشان گفت: ستاد احیای تالابها اعتبارات مناسبی را دردور دوم سفر ریاست جمهوری به استان گلستان برای تالابهای سه گانه گنبدکاووس در نظر گرفته است و خدمات طبیعت گردی مجموعه تالابی فعال خواهد شد.
وی گفت: بازگشت گونه های پرنده به منبع آبی تالاب های بین المللی وتخصیص اعتبار بالا در مطالبات سفر دور دوم ریاست جمهور دیده شده است

اعتبارات مناسبی برای سه تالاب بین المللی شهرستان گنبدکاووس درنظرگرفته شده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 38
  • کد خبر : 108727