عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی مناسبت‌های دی ماه شهرستان:

12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی مناسبت‌های دی ماه گفت: نهم دی و دهه بصیرت و دیگر مناسبت‌های دی ماه، فرصتی مناسب برای تجدید میثاق امت با ولایت و نظام اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان در جلسه هماهنگی گرامیداشت مناسبت‌های دی ماه؛ وقایع نهم دی، دوازدهم دی گالیکش و سالروز شهادت سردار سلیمانی که ظهر دوشنبه 4 دی ماه با حضور معاون سیاسی فرماندار، جانشین فرماندهی سپاه و جانشین انتظامی شهرستان و دیگر مدیران و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: خالق حماسه ماندگار نهم دی ملت بزرگ ایران است که با الهام از هدایت الهی و با حضوری به‌هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی خود بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی اسلامی را در هم شکست.

فرماندار گالیکش افزود: 9 دی ماه روزی است که ملت ایران ثابت کرد بصیر، فهیم، بیدار و هوشیار است و با حضور در خیابان‌ها، فتنه‌ها را شست و قدرت این ملت را به نمایش گذاشت.

محمدرضا میرنیا در ادامه با اشاره به واقعه 12 دی گالیکش گفت: واقعه دوازدهم دی ماه سال 57 از افتخارات برجسته شهرستان گالیکش است و باید یاد و خاطره شهدای این واقعه همواره زنده و پایدار بماند.

وی اضافه کرد: بدون اغراق شهدای 12 دی گالیکش جرقه‌ای تابناک در تاریخ منطقه بودند و باعث بیداری و جرات مردم منطقه در مقابله با رژیم طاغوت و شاهنشاهی شدند. قطعاً در تاریخ هر ملتی نقطه عطف و روز مهم و شاخصی وجود دارد و این نقطه عطف در تاریخ شهرستان گالیکش روز 12 دی ماه است.

فرماندار گالیکش خاطرنشان ساخت: خون شهدای 12 دی سال 57 شهر گالیکش در آن زمان زمینه ساز پیروزی‌های بعدی مردم و در نتیجه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش یادآور شد: سیزدهم دی ماه امسال مصادف با چهارمین سالرور شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز است. شهادت سردار سلیمانی نیز زندگی و جریان ساز شد و این هنر بزرگ مردان خداست.

وی گفت: امروز مکتبی به نام مکتب حاج قاسم نه تنها فراروی ملت ایران و ملت‌های مسلمان قرار دارد، بلکه فراروی همه کسانی است که با تروریسم و حامیان آنها مخالف هستند. سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انسانی صالح و خداباور، رزمنده‌ای فداکار و مخلص، فرمانده‌ای دلاور و متواضع، سیاست مداری اخلاق محور و مرد میدان بحران‌ها و مدیریت موفق آنها بود.

فرماندار گالیکش تاکید کرد: آنانی که سال‌ها در پی ترور شهید سلیمانی بودند، فکر می‌کردند که با به شهادت رساندن او، مقاومت بحق اسلامی منطقه سردرگم و به‌هم ریخته خواهد شد، اما امروز در چهارمین سالگرد شهادت سردار بزرگ مقاومت، همگان می‌بینند که نقشه نورانی و رهایی بخشی که او ترسیم کرده است، کماکان و با قدرت ادامه دارد.

محمدرضا میرنیا در پایان با تاکید بر برگزاری مردم محور مناسبت‌های پیش‌رو در دی ماه امسال تصریح کرد: همه مسئولان و تمامی مردم شریف شهرستان با حضور باشکوه در برنامه‌ها و مراسمات ایام دی ماه، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

 

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 12 دی نقطه عطف شهرستان گالیکش است

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 113
  • کد خبر : 108842