عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراقبت از اصناف، مدارس و پارک ها با قدرت انجام خواهد شد


مراقبت از اصناف، مدارس و پارک ها با قدرت انجام خواهد شد

مراقبت از اصناف، مدارس و پارک ها با قدرت انجام خواهد شد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: طرح مراقبت، بازدیدها و پاکسازی اطراف مدارس و پارک ها با قدرت و به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، چهارشنبه ۲۰ دی ماه، جلسه هماهنگی کارگروه بازدید و پایش بر واحدهای قهوه سراها و کافی شاپ های شهرستان گرگان با حضور مهدی جرجانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان و دیگر اعضای کارگروه برگزار شد.
جرجانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری اقدامات موثری از قبیل ساماندهی دست فروشان، جمع آوری معتادان متجاهر، ساماندهی اتباع غیر مجاز و سه چرخ های بدون پلاک، پلمپ مراکز ضایعات غیر مجاز درون شهر و ساماندهی بازار های هفتگی انجام شده اظهار کرد: با مشارکت تمامی دستگاه ها، آمار سرقت نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.
وی در خصوص اهمیت اقدامات این کارگروه تصریح کرد: یک شهر نیز مانند انسان نیاز به زدودن آلودگی ها از وجود خود دارد و باید برای تأمین آرامش، سلامت جسم و روان دانش آموزان و نسل جوان محیط زندگی و فضاهای آموزشی را از آلودگی ها و آسیب ها پاک سازیم. 
وی در پایان خاطر نشان کرد پیرو مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و تاکیدات فرماندار محترم و بر اساس تصمیمات این کارگروه بازدیدها از سوپر مارکت ها، عطاری ها، قهوه سراها، کافی شاپ ها و پارک های مجاور مدارس، پیوسته انجام خواهد شد تا بستر کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد در بین دانش آموزان فراهم شود.

مراقبت از اصناف، مدارس و پارک ها با قدرت انجام خواهد شد

 

مراقبت از اصناف، مدارس و پارک ها با قدرت انجام خواهد شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 114
  • کد خبر : 109341