عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر مهد گل نرگس در کشور خواهد شد

فرماندار آزادشهر در جشن برداشت گل نرگس:

شهرستان آزادشهر مهد گل نرگس در کشور خواهد شد

شهرستان آزادشهر مهد گل نرگس در کشور خواهد شد

فرماندار آزادشهر گفت:زیرساخت های اولیه مزرعه پرورش گل نرگس در شهرستان آماده است و چند سال آینده بعنوان پایتخت گل نرگس درکشور خواهد شد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در جشن برداشت گل نرگس خاطر نشان کرد: باهماهنگی و پیگیری های صورت گرفته مقرر گردید ۱۳ هکتار از اراضی سازمان پسماند جهت کشت و بهره برداری گل نرگس در اختیار این مجموعه قرار خواهد گرفت.
فرماندار آزادشهر با بیان اینکه این شهرستان صاحب رتبه اول تولید گل نرگس و بزرگ ترین باغ گل نرگس شمال کشور  است،اظهار کرد:گل نرگس آزادشهر ، با عطر و بوی منحصر به فرد و ماندگاری بالا، گوی سبقت کیفیت این محصول را از سایر نقاط ربوده و آزادشهر در تولید گل نرگس با کیفیت بیش از هر اقلیم دیگری سربلند است.
فرماندار آزادشهر تأکید کرد: هدف از برگزاری این جشن انگیزه دادن به کشاورزان، معرفی ظرفیت های اقتصادی و گردشگری و حمایت از کشاورزان شهرستان است.
سید جواد کریمی با توجه به تغییر اقلیم و خشکسالی و نیاز به تغییر الگوی کشت گفت: کشاورزان منطقه می توانند با توجه به درآمد بالای حاصل از کاشت گل نرگس و درامد حاصل از پیاز گل و عدم نیاز به استفاده از آب چاه ، به کاشت این گل روی بیاورند.
فرماندار آزادشهر در پایان از سرکار خانم انصاری مالک مزرعه پرورش گل نرگس که باعث اشتغالزایی و چشم انداز شهرستان شده است تقدیر و تشکر کرد.

 

شهرستان آزادشهر مهد گل نرگس در کشور خواهد شد

 

شهرستان آزادشهر مهد گل نرگس در کشور خواهد شد

 

شهرستان آزادشهر مهد گل نرگس در کشور خواهد شد

 




 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 101
  • کد خبر : 109441