عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام ۱۰۰ دانش آموز آزادشهری به راهیان نور

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور:

اعزام ۱۰۰ دانش آموز آزادشهری به راهیان نور

اعزام ۱۰۰ دانش آموز آزادشهری به راهیان نور

 

سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان آزادشهرگفت: ۱۰۰دانش آموز پسر آزادشهری امسال به این سفر معنوی اعزام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی با اشاره به اینکه برای تاثیرگذاری و تثبیت یک فرهنگ باید اقدامات غنی فرهنگی را از مدارس و سنین کودکی آغاز کنیم، اظهار کرد: سفر راهیان نور دانش آموزی یکی از مسیرهایی است که در راستای تربیت دانش آموز انقلابی دنبال می شود و باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین ابزار برای دست یابی به گنج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اردوهای راهیان نور بهترین سند برای نسل جوان حاضر است تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و بهتر آشنا شود.
فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاهها با آموزش و پرورش و بسیج برای برگزاری این اردوی معنوی و اثربخش، خاطرنشان کرد: هدف والای شهیدان که همان حفظ نظام اسلامی است را می توان به خوبی در مناطق عملیاتی و در قالب اردوهای راهیان نور شناخت و به عظمت آنان پی برد.
فرمانده سپاه آزادشهر هم در پایان خاطر نشان کرد:نسل جوان و آیندگان که سالهای دفاع مقدس را درک نکرده اند با حضور در اردوهای راهیان نور با حال و هوای جبهه ها در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و بهتر به رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله پی می برند.
 
 

اعزام ۱۰۰ دانش آموز آزادشهری به راهیان نور

 

اعزام ۱۰۰ دانش آموز آزادشهری به راهیان نور

 



 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 69
  • کد خبر : 109467