عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان در برگزاری فرآیند انتخابات جزو استان‌های برتر کشور است

دبیر ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر:

گلستان در برگزاری فرآیند انتخابات جزو استان‌های برتر کشور است

گلستان در برگزاری فرآیند انتخابات جزو استان‌های برتر کشور است

 

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: ساختار فرآیند انتخابات اسفندماه امسال از اردیبهشت تعریف شده و در وزارت کشور تایید شده‌است و گلستان جزو استان‌های برتر کشور در اجرای این فرآیند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر ؛ هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات استان ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه شریعت و آرای مردم شکل گرفته‌است و نظام جمهوری اسلامی نخستین نظام مردم سالاردینی در جهان است.
وی تصریح کرد: امامین انقلاب برگزاری انتخابات و رای‌گیری توسط مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و ریاست‌جمهوری را حق مردم می‌دانند و بر مشارکت حداکثری تاکید دارند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به وحدت و همدلی اقوام و مذاهب در استان گلستان خاطرنشان‌کرد: موضوعات اقوام و مذاهب و وحدت بین آنها بسیار مهم است و دشمن تلاش دارد تا با شکاف بین اقوام و مذاهب در کشور و استان گلستان، نظام جمهوری اسلامی را زیرسوال برده و یاس و نومیدی را در جامعه گسترش دهد.
وی ادامه داد: در شهرستان‌هایی مانند آزادشهر که اقوام و مذاهب مختلف با همدلی و وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند و نامزدهای انتخاباتی ترکیبی از اقوام گوناگون هستند، نشست‌هایی با برزگان و معتمدین اقوام با هدف تقویت فضای همدلی برگزار شود.
احمدی با اشاره به شکل‌گیری فرآیند انتخابات در گلستان از اردیبهشت امسال گفت: ساختار فرآیند برگزاری انتخابات در گلستان از اردیبهشت امسال تعریف شده و در وزارت کشور تایید شده‌است.
وی بیان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات در استان بخوبی در حال برگزاری است و استان گلستان در سطح کشور جزو استان‌های برتر در این حوزه است.
دبیر ستاد انتخابات استان ابرازکرد: با هدف آمادگی ناظران و کاربران دستگاه‌های احراز هویت انتخابات شهرستان‌ها در حوزه پیکره‌بندی و آماده‌سازی، صورتجلسه آغاز، استعلام رای‌گیری و صورتجلسه پایانی اولین مانور برگزاری انتخابات در ۱۲ بهمن ماه امسال در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد و دومین مانور نیز در ۱۸ بهمن برگزار می‌شود و در مجموع تا روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سه مانور در گلستان برگزار می‌شود.

گلستان در برگزاری فرآیند انتخابات جزو استان‌های برتر کشور است

 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 119
  • کد خبر : 110097