عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خیرین در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان موثرند


خیرین در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان موثرند

خیرین در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان موثرند

فرماندار گرگان گفت: خیرین و نیکوکاران دسترسی آسان به خدمات سلامت  و تقویت و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان را مهیا می سازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، چهارشنبه ۱۸ بهمن، جلسه واگذاری زمین خیرین جهت احداث پایگاه بهداشت  در محله اوزینه با حضور اسماعیل نادری، فرماندار شهرستان گرگان، بهزاد وطن خواه رئیس مرکز بهداشت شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و خیرین برگزار شد.
نادری با بیان اینکه یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزایش بهداشت و خدمات درمانی بوده است اظهار کرد: حضور و نقش‌آفرینی خیرین در محلات پر خیر و برکت بوده و با اقدامات خداپسندانه خود در تحقق اهداف نظام، موثر بوده‌اند.
وی در ادامه افزود: به یقین نیکوکاران بهترین و عالی ترین معاملات را با خداوند دارند زیرا مال و اموال خود را پیش از مرگ تبدیل به باقیات و صالحات می کنند.
وی تصریح کرد: احداث این پایگاه بهداشت توسط خیرین اوزینه به همراه خدمات مرکز بهداشت شهرستان دسترسی اهالی را به خدمات بهداشتی و درمانی تسهیل می بخشد.
فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: این انقلاب با خواست و اراده مردم به ثمر رسیده و با همراهی، حمایت و پای کار بودن آنان نیز، پابرجا خواهد ماند.

خیرین در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان موثرند

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 24
  • کد خبر : 110213