عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ احداث مرکز جامع سلامت کلاله به زمین زده شد

یک روز پس از حضور وزیر بهداشت و درمان در کلاله :

کلنگ احداث مرکز جامع سلامت کلاله به زمین زده شد

 کلنگ احداث مرکز جامع سلامت کلاله به زمین زده شد

کلنگ مرکز جامع سلامت شهرستان کلاله با حضور فرماندار ، جانشین شورای خیرین سلامت کشور ، رئیس شورای خیرین استان و شهرستان و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان به زمین زده شد .

نصرت برزگر فرماندار کلاله در گفتگویی گفت : این مرکز با زیربنای 1440 متر مربع در سه طبقه و با اعتباری قریب به 2 میلیارد تومان در سه طبقه احداث می شود .

وی افزود : در این مجموعه 3 طبقه ای ، یک طبقه مربوط به مرکز توانبخشی ، یک طبقه بهداشت دهان و دندان و دندانپزشکی و یک طبقه هم مرکز بهداشتی درمانی خواهد بود که 22 هزار جمعیت شهری و 12 هزار جمعیت تحت مدیریت 5 خانه بهداشت روستایی از این مرکز سلامت بهره مند می شوند .

فرماندار کلاله اظهار داشت : 50 درصد هزینه از سوی خیرین سلامت و 50 درصد از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تامین اعتبار خواهد شد

دکتر هنرور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : 9/5 درصد جمعیت بالای 30 سال استان دیابتی هستند و در این راستا طرح غربالگری دیابت برای تمامی اهالی روستاهای استان که بالای 30 سال سن دارند انجام گرفته و هم اکنون 30 درصد جمعیت هدف شهری زیر 20 هزار نفر هم در طرح غربالگری قرار گرفته اند .

اسماعیل غنیان معاون مجمع خیرین سلامت کشور نیز در اظهاراتی گفت : تاکنون 40 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط خیرین سلامت در کشور انجام شده که در سال 94 مبلغ 700 میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان هزینه شده است و در سال 95 تلاش ما در توسعه دفاتر خیرین سلامت در کشور می باشد تا مدیریت کار را خود خیرین بر عهده بگیرند .

وی افزود: در سال جدید علیرغم شرایط اقتصادی میزان کمک خیرین را از 700 میلیارد تومان سال گذشته به 1000 میلیارد تومان کمک برسانیم .

کلنگ احداث مرکز جامع سلامت کلاله به زمین زده شد

 

کلنگ احداث مرکز جامع سلامت کلاله به زمین زده شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 770
  • کد خبر : 19581