عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان برگزار شد


جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان برگزار شد

ابراهیم احمدی در ادامه بر لزوم برگزاری مراسمات با فضاسازی گسترده محیط شهری و روستایی در این ایام تاکید کرد و گفت: تدوین برنامه های فرهنگی یکی از الزامات دستگاههای اجرایی به ویژه متولیان این امر در جهت اجرای مسئولیت اجتماعی آنان است و هر دستگاهی باید برای ترویج شعائر دینی و نهادینه کردن امور فرهنگی چشم‌انداز روشنی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول جلسه مذکور با حضور فرماندار، امام جمعه، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و سایر اعضاء با هدف برنامه ريزي و هماهنگي جهت برگزار کردن مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) و دهه کرامت در سطح شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه اعضای ستاد گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود ارائه و به بیان فعالیت ها و برنامه ها در این مناسبتها پرداختند.

فرماندار علی آبادکتول پس از استماع ارئه گزارش ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اعضای ستاد، روز ملی خلیج فارس را گرامی و اظهار داشت: مکتب اهل بیت به عنوان یک مکتب فعال و پویا می تواند زندگی آحاد جامعه را در مسیر الهی و سعادت قرار دهد در ترویج فرهنگ اهلبیت برنامه‌ها فرهنگی باید بدیع، نو و دارای محتوای خوب و متناسب با انتظارات نسل جوان و با جهت گیری صحیح باشد.

فرماندار علی آبادکتول در پایان بیان داشت: دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است و کلیه دستگاههای اجرایی،نهادها، ثمن ها با نگاه بهتر از سال گذشته و بهره مندی از ظرفیت های مردمی از این فرصت به خوبی استفاده نمایند تا ان شاءالله برنامه های امسال خروجی خوبی در پی داشته باشد.

 

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .