عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خروجی آموزش های فنی و حرفه ای باید منجر به ایجاد اشتغال شود


خروجی آموزش های فنی و حرفه ای باید منجر به ایجاد اشتغال شود

خروجی آموزش های فنی و حرفه ای باید منجر به ایجاد اشتغال شود

 فرماندار آزادشهر باکید بر اهمیت و جایگاه آموزش ها در مراکز فنی و حرفه ای گفت: خروجی آموزش های مهارتی باید متناسب با نیاز جامعه  و منجر به ایجاداشتغال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در جلسه شورای مهارت شهرستان آزادشهر به نقش نظارت و فرهنگ سازی در اشتغالزایی اشاره کردو افزود: اشتغال و مهارت باید با هم ایجاد شود بنابراین تقویت فرهنگ کار، آموزش و مهارت نیز یکی از موضوعات مهمی است که کارگروه اشتغال باید به آن بپردازد.
وی با یادآوری شاخص شهرستان آزادشهر در بخش های مختلف به ویژه اشتغال اظهارداشت: انتظارمی رود  مسئولان نگاه ویژهای نسبت به این شهرستان داشته باشند.
فرماندار آزادشهر در ادامه نیز گفت: در هر جامعه ای که از فرصت مهارت نیروی انسانی، بهتر استفاده شود، پیشرفت و توسعه آن جامعه با سرعت بیشتری محقق می شود از این رو آموزش تخصصی نیروی انسانی باید نهادینه شود.
سید جواد کریمی با بیان اینکه هیچ توسعه ای بدون آموزش های مهارتی محقق نمی شودافزود: جایگاه و منزلت آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه تبیین شود.
لازم به ذکر است در این جلسه مقرر گردید: آموزش و پرورش شهرستان در خصوص برگزاری اوقات فراغت با مرکز آموزش فنی و حرفه ای همکاری و برنامه ریزی لازم را مبذول نمایند.
دهیاران با استفاده از ظرفیت خیرین و همکاری مرکز فنی و حرفه ای درمهارت آموزی برای روستائیان اهتمام لازم بعمل آورند.

خروجی آموزش های فنی و حرفه ای باید منجر به ایجاد اشتغال شود

 

 خروجی آموزش های فنی و حرفه ای باید منجر به ایجاد اشتغال شود



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 64
  • کد خبر : 113058