عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واحد تولیدی مرغ تخم گذار در شهرستان رامیان افتتاح شد

با حضور استاندار گلستان انجام شد:

واحد تولیدی مرغ تخم گذار در شهرستان رامیان افتتاح شد

واحد تولیدی مرغ تخم گذار در شهرستان رامیان افتتاح شد

واحد تولیدی مرغ تخم گذار با اعتباری ۱۱ میلیارد تومان،به میزان توان تولید سالانه ۷۰۰ تن تخم مرغ در شهرستان رامیان با حضور استاندار گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان به همراه دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان و مدیران کل با حضور در شهرستان رامیان، یک واحد مرغ تخم گذار با پیش بینی ۷۰۰ تن ، تخم مرغ در سال در روستای تاتار سفلی شهرستان رامیان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد .

این واحد تولیدی از جمله واحدهای تولیدی راکد، در شهرستان بوده است که با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در مساحت ۱۰ هزار متر و با اشتغال ۳۶نفر ، به میزان توان تولید سالانه ۷۰۰ تن تخم مرغ می باشد .

دکترعلی محمد زنگانه در آئین افتتاح این واحد تولیدی بیان داشت : احیای این واحدهای تولیدی، می تواند نویدبخش تحولات مثبت در اقتصاد شهرستان و استان باشد و از سوی دیگر به معنای افزایش فرصت های شغلی جدید، افزایش درآمد سرانه ی مردم و در نهایت، بهبود سطح زندگی آنها خواهد بود.

استاندارگلستان در پایان گفت:  در شرایطی که رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار، از مهم ترین دغدغه های دولت بوده و هست، احیای واحدهای تولیدی راکد،به عنوان راهبردی کارآمد و اثربخش مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

واحد تولیدی مرغ تخم گذار در شهرستان رامیان افتتاح شد

واحد تولیدی مرغ تخم گذار در شهرستان رامیان افتتاح شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 70
  • کد خبر : 113426