عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد


چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش با موضوعات مربوط به پروژه مهر به ریاست امان محمد باشقره فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و با حضور امامان جمعه ، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدرضا حاجی لی دوجی ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) ، گزارشی از اقدامات انجام شده در رابطه با مصوبات جلسه قبل ارائه نموده و در ادامه به بیان موضوعات جلسه امروز پرداخت.

در ادامه امان محمد باشقره فرماندار شهرستان در این جلسه با تقدیر و تشکر از همه‌ی اعضای شورای آموزش و پرورش و دغدغه مندی مدیر آموزش و پرورش در بحث بازگشایی مدارس و تسلیت رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، بابت حضور ، تلاش و همکاری مدیران ادارات شهرستان در مراسمات هفته دولت تشکر کرده و گفت : نقش و جایگاه آموزش و پرورش که مهم ترین و اساسی ترین نهاد جامعه است و تربیت نسل جدید را به عهده دارد بر هیچکس پوشیده نیست .

ایشان در ادامه افزود : در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها قرار داریم ، سازماندهی نیروها، صدور ابلاغ ها ، توانمندسازی نیروها، توزیع کتب درسی ، ثبت نام و برنامه ریزی های لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس از ضروریات پروژه مهر می‌باشد.

همچنین فرماندار ضمن تأکید به بهره گیری از نیروهای جدید در کنار نیروهای باسابقه ، کاربلد و مجرب گفت؛ در شهرستان مراوه‌تپه فرهنگیان بسیار تلاش می‌کنند قدردان این تلاش ها و زحمات عزیزان هستیم.

از مدیران مدارسی که دانش آموزان‌شان در کنکور سراسری افتخارآفرینی کرده و دل خانواده ها و معلمان و مدیران را شاد کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم، این دانش آموزان سرمایه های جامعه اسلامی هستند که توسط معلمان خوب شهرستان تربیت و تحویل جامعه داده شدند .

رئیس شورای آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر لزوم خط کشی معابر شهرستان قبل از بازگشایی مدارس ، رفع سد معابر شهری در مسیر تردد دانش آموزان ،شستشو و نظافت خیابان های شهر در آستانه ماه مهر، چراغانی کردن مسیر حرکت دانش آموزان محله های منبع آب و روستای قرقیجق ، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و برقراری گشت های نیروی های انتظامی و ... را از اعضای محترم شورای آموزش و پرورش خواستند که انجام دهند.

در پایان جلسه همه اعضای حاضر به اتقاق هم و دست در دست هم برای بازگشایی مطلوب مدارس در مهر ماه اعلام آمادگی کرده و بر لزوم بازگشایی مدارس با آمادگی کامل تاکید نمودند.

 

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .