عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی‌آباکتول


چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی‌آباکتول

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی‌آباکتول

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول ، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور سید صادق شیرنگی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ، حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه ، محمدرضا صالح‌آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء برگزار گردید .

معاون فرماندار با اشاره به اینکه تعالی و پیشرفت در فرهنگ جامعه بستگی به آموزش و پرورش دارد و بیس آن در آموزش و پرورش آماده می‌شود و همه‌ی ما در فضای مقدس آموزش و پرورش رشد نموده و مدیونیم و اظهار داشت : با برنامه و بهره‌مندی از تمام امکانات بایستی از بازنده شدن برخی دانش‌آموزان از تحصیل پیشگیری نمائیم و ارتباط بین خانواده‌ها با آموزش و پرورش باید بسیار نزدیک باشد .

سیدصادق شیرنگی افزود : استکبار جهانی تمام قد در مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند و ما وظیفه داریم به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تکیه اقتصاد مقاومتی عمل نمائیم و با خرید کالای ایرانی توجه نماییم و از این که آموزش و پرورش پیشقدم شده است ، تقدیر و تشکر کرد .

وی گفت : توجه نهادهای حمایتی در تهیه امکانات مورد نیاز دانش‌آموزان تحت پوشش و دیگر نیازمندان جهت ادامه تحصیل توجه ویژه نمایند .

حجت اسلام والمسلمین آقا شاهچراغی با اشاره به حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش بایستی در اولویت ما باشد زیرا فرهنگ هر جامعه وابسته به آموزش و پرورش می‌باشد و خاطر نشان کرد: نخبگان در آموزش و پرورش رشد یافته و نیروهای کارآمد در این فضا تربیت می‌شوند و آموزش و پرورش از ارکان مهم جامعه محسوب می‌شود .

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی‌آباکتول

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .