عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تمام قوا از گروه های جهادی حمایت می کنیم


با تمام قوا از گروه های جهادی حمایت می کنیم

با تمام قوا از گروه های جهادی حمایت می کنیم

فرماندار گرگان گفت: وظیفه خود می دانیم که از افراد و گروه های جهادی به صورت همه جانبه پشتیبانی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، پنجشنبه ۵ مهر نشست اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان با گروه های جهادی با حضور سرهنگ محمود علیخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مهدی جرجانی معاون فرماندار و سایر اعضاء برگزار شد.
نادری با بیان اینکه همیشه در بن بست های قانونی بسیج وارد عمل شده و سنگینی بار بعضی از دستگاه ها را نیز به دوش می‌کشد اظهار کرد: همدلی به همراه  انسجام ملی و  بکارگیری ظرفیت ها و پتانسیل ها ساختاری سازمان یافته می تواند موثر واقع شود.
وی گفت: با حفظ انسجام و آمادگی گروه های جهادی، در زمان وقوع بحران، امکان مدیریت بحران با هماهنگی گروه های جهادی تسهیل می شود.
وی برای دستیابی به نتایج عالی و گره‌گشایی از کارهای مردم شریف شهرستان، تشکیل یک قرارگاه منسجم جهادی متشکل از بسیج، دستگاه های اجرایی، نماینده مجلس، و نماینده قوه قضائیه و مقننه و شهرداری و شورای شهر را در کنار هم توصیه کرد و افزود:  بدینوسیله می‌توان به امورات  مردم در تمامی محلات و روستاهای تابعه شهرستان، سریعتر و موثرتر رسیدگی و از موازی کاری های نامنظم کاسته شود.
سرهنگ علیخانی در این جلسه تصریح کرد: رویکرد سپاه در حمایت از گروه های جهادی و خدمات رسانی به هیچ قوم و مذهب خاصی وابسته نبوده و رویکرد ما، مردم محور و مردم داری است.

با تمام قوا از گروه های جهادی حمایت می کنیم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 21
  • کد خبر : 114447