عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاه های اجرایی با جدیت از گروه های جهادی پشتیبانی کنند


دستگاه های اجرایی با جدیت از گروه های جهادی پشتیبانی کنند

دستگاه های اجرایی با جدیت از گروه های جهادی پشتیبانی کنند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرگز گفت : دستگاه های اجرایی با جدیت از گروه های جهادی و بسیج سازندگی پشتیبانی کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ مجتبی لشکربلوکی در نشست هماهنگی و بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی افزود : طرح هایی که گروه های جهادی و بسیج سازندگی در آن فعالیت دارند به طور کامل به نفع مردم بوده و کارها را برای رضای خداوند و رضایت مردم و رفع محرومیت انجام می دهند.
وی تاکید کرد : حل مشکلات در حوزه‌های مختلف با روحیه جهادی و انقلابی با همکاری خوب مسوولان دستگاه‌های مختلف جزو رسالت و برنامه محوری گروه‌های جهادی مردمی در شهرستان بندرگز است.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بندرگز نیز در این نشست ، برحمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان از حرکت‌های جهادی در جهت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی از مناطق محروم تاکید کرد.
ناصر طهماسبی افزود : یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی است و در این میان گروه‌های جهادی می‌توانند در کمک به دولت نقش مهمی ایفا کنند.
گفتنی است ؛ تاکنون ۱۲۰ گروه جهادی مردمی متشکل از اقشار مختلف در شهرستان بندرگز در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی ، ماموریت خود را داوطلبانه انجام می دهند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 252
  • کد خبر : 96464