عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم کلاله با حضورشان نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد

فرماندار کلاله :

مردم کلاله با حضورشان نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد

 مردم کلاله با حضورشان نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد

صبح امروز فرماندار کلاله در جلسه ستاد گرامیداشت هفته با اشاره به حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای خط شکن و غواص گفت: مردم کلاله با حضورشان نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد.

نصرت برزگر در ادامه اظهار کرد: شهرستان در پیگیری مراسم ها در استان و حتی کشور دارای رتبه خاصی است که این نشان از پیگیری مسئولین و همیاری مردم با مناسبت های انقلاب اسلامی است .

وی در ادامه اضافه کرد: این همایش ها، مناسبت ها و برنامه ها، فرصتی برای نشان دادن ظرفیت ها و عرضه اقدامات نظام مقدس در ارائه خدمات به مردم است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی و آگاهی در جامعه افزود: با گسترش شبکه های اجتماعی ما نیز باید بتوانیم از این ابزارها برای شناساندن ظرفیت های منطقه و خدمات ارائه داده شده اقدام شایسته ای انجام دهیم .

فرماندار کلاله در پایان ضمن اشاره ای به توافق هسته ای گفت : چه این تحریم ها برداشته شود و چه نشود نگاه خدمتگذارانه از دید ما خارج نخواهد شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه با تشکر از حضور پررنگ مردم در استقبال از شهدا گفت:نام شهید که به میدان می آید قطعا تحول ساز است فلذا هر جا که نامی از شهدا است تحول آفرین است و کسی که اهل شهید و شهادت هست قطعا خلوص نیت دارد و اهل مراقبه است .

حجت الاسلام دیلمی افزود : هفته دولت یادآور خادمین مکتبی جمهوری اسلامی شهیدان رجایی و باهنر این 2 اسوه ایثار و شهادت است و زندگی این 2 عزیز از 3 ویژگی بارز ولایت پذیری ،استکبارستیزی و ساده زیستی برخوردار بود که آنان را جاویدان تاریخ کرد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف کارمند گفت: ماهین کارمند خدمت خالصانه به مردم است و یک کارمند باید اهل مراقبه باشد تا خدشه ای به نظام وارد نشود .

مراسم بزرگداشت هفته دولت از روز یکشنبه 2 شهریور به مدت یک هفته برگزار می شود که در این هفته 54 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 580 میلیون تومان به بهره برداری می رسد که از این رقم 15 میلیارد و 295 میلیون تومان مربوط به پروژه های قابل افتتاح و 1 میلیارد و 285 میلیون تومان مربوط به پروژه های قابل کلنگ زنی می باشد .

مهمترین پروژه های قابل اجرا شامل گاز رسانی به روستاهای بدون گاز دهستان آقسو و تمران و اجرای جدول ،کانال و معابر روستایی و آسفالت ،بتن ریزی و موزاییک فرش معابر شهر می باشد، ضمنا مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار نیز برای 169 مسکن مهر خودمالک تخصیص داده شده است.

مردم کلاله با حضورشان نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 669
  • کد خبر : 11561