عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 54 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

فرماندار کلاله :

54 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

 54 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

فرماندارکلاله اعلام کرد: در هفته گرامیداشت دولت 54 پروژه عمرانی به صورت متمرکز در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله ، نصرت برزگر درجلسه ستاد بزرگداشت و برنامه ریزی هفته دولت ، افزود : در این هفته عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی دیگر نیز آغاز خواهد شد.

وی گفت: برای اجرایی این تعداد پروژه های عمرانی 152میلیارد و 950 میلیون ریال هزینه شده است و برای آغاز عملیات اجرایی 3پروژه عمرانی نیز 12میلیارد و850 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار کلاله با بیان اینکه هفته دولت بهترین زمان برای ارائه عملکرد دولت به مردم است از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست فعالیت های خودشان را به اطلاع مردم برسانند.

برزگر گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنا بر این است که ازهمه ظرفیت ها درجهت رفع محرومیت ها و رفاه بیشتر اقشار مختلف مردم استفاده شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کلاله نیز در این جلسه با بیان اینکه هفته دولت یادآورشهیدان بزرگوار رجایی و باهنراست، اظهارکرد: خلوص نیت، ولایت پذیری واستکبارستیزی سه مولفه شاخص این شهیدان بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا دیلمی افزود: ماهیت کارمند خوب، خدمت صادقانه به مردم است وباید مواظب بود خدشه ای براین باور وارد نشود.

وی افزود: برای برنامه ریزی آیین های هفته دولت درشهرستان کلاله هشت کمیته، تنظیم متون انقلاب اسلامی، تبلیغات، اطلاع رسانی وانتشاراخبار، فنی، اقتصادی، پشتیبانی، فرهنگی، بانوان وجوانان تشکیل شده است.

54 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 896
  • کد خبر : 11594