عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه هماهنگی استقبال از کاروان خدام رضوی در شهرستان رامیان


تشکیل جلسه هماهنگی استقبال از کاروان خدام رضوی در شهرستان رامیان

تشکیل جلسه هماهنگی استقبال از کاروان خدام رضوی در شهرستان رامیان

جلسه ای به منظور هماهنگی برگزاری  جشن مردمی زیر سایه خورشید  با حضورکاروان خدام رضوی به ریاست حسینی معاون فرماندار رامیان و با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندارضمن اشاره به دهه کرامت که ازسالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)  آغاز و به ولادت پر خیر و برکت حضرت امان رضا(ع) خاتمه می یابد گفت: این دهه فرصت مغتنمی است که بتوانیم با همفکری و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی با فضایل و سجایای این بزرگواران بیشتر آشنا شده و حضور خدام رضوی در این دهه در شهرستان رامیان نیز بهترین فرصت  جهت استفاده معنوی از این دهه بوده و باید جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم هماهنگی لازم بین دستگاهها بعمل آید.

معاون فرماندار سپس به بیان جزئیات حضور خدام رضوی و برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت اشاره نمود و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم جهت استقبال و اجرای بهتر این مراسم توسط اعضاء اخذ شد.

شایان ذکر است جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی از تاریخ 27/5/94 الی 30/5/94 در استان گلستان برگزار خواهد شد و شهرستان رامیان در تاریخ 28/5/94 در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد با حضور خانواده های معظم شهدا،روحانیون،نخبگان شهرستان ،مسئولین و آحاد مردم آماده استقبال و حضور خدام رضوی خواهد بود.

تشکیل جلسه هماهنگی استقبال از کاروان خدام رضوی در شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 946
  • کد خبر : 11596