عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی حضور خدام رضوی در شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه هماهنگی حضور خدام رضوی در شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه هماهنگی حضور خدام رضوی در شهرستان گرگان برگزار شد

معاون فرماندار گرگان گفت: 30 برنامه از جشن‎های مردمی زیر سایه خورشید در شهرستان گرگان برگزار می‎شود.

"ابراهیم دشتیان" در جلسه هماهنگی حضور خدام رضوی در شهرستان گرگان اظهار کرد: در هشتمین سال جشن‎های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید که با همکاری موسسه جوانان آستانه قدس رضوی، مجمع شباب المومنین استان گلستان، ستاد دهه کرامت شهرستان‎ها و شبکه سه سیما برگزار می‎شود گلستان از تاریخ 27 تا 30 مرداد ماه میزبان خدام رضوی خواهد بود.

وی با بیان اینکه 30 برنامه از جشن‎های زیر سایه خورشید در شهرستان گرگان برگزار می‎شود، تصریح کرد: مراسم استقبال مردمی از خادمان امام رضا(ع) در شهر گرگان در روز 29 مرداد ماه ساعت 19بعد ظهر در میدان شهرداری انجام خواهد شد.

معاون فرماندار گرگان بیان داشت: ساعت 20:30 دقیقه 29 مرداد ماه در امامزاده عبدالله مراسم جشن زیر سایه خورشید در شهرستان گرگان تدارک دیده شده است.

وی ابراز داشت: کاروان زیر سایه‎خورشید در ساعت 21، 26 مرداد ماه در برنامه صدا و سیما شرکت خواهند کرد و در همان شب برنامه همزمان فدائیان ولایت را در قرارگاه لشکر 30 و بعد از آن دیدار یکی از خانواده جانباز تدارک دیده شده است.

معاون فرماندار گرگان بیان داشت: اربعین شهید مدافح حرم شهید قاسم غریب در 29 مرداد ماه با حضور خادمین امام رضا(ع) در روستای سید میران گرگان انجام خواهد شد.

دشتیان افزود: دیدار با استاندار و مدیران کل، عیادت از کودکان سرطانی، دیدار با علما و مبلغان، جشن متمرکز بزم نور و دیدار با خانواده بیماران از دیگر برنامه‎های خادمان امام رضا(ع) در شهر گرگان است.

در ادامه"بنی فاطمی"سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید در گلستان با بیان اینکه 70 برنامه برای حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمان امام رضا(ع) در گلستان پیش‎بینی کردیم، افزود: 40 درصد از برنامه‎های جشن‎های زیر سایه خورشید در شهر گرگان متمرکز شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشن‎های زیر سایه خورشید جشنواره مردمی است و موسسه جوانان رضوی دبیرخانه جشن‎های زیر‎سایه خورشید را در کشور برعهده دارد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1032
  • کد خبر : 11712