عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات واحدهای صنعتی گنبد کاووس پیگیری، ساماندهی و نظام مند می شود


مشکلات واحدهای صنعتی گنبد کاووس پیگیری، ساماندهی و نظام مند می شود

مشکلات واحدهای صنعتی گنبد کاووس پیگیری، ساماندهی و نظام مند می شود

معاون استاندارگلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه مشترک با سرمایه گذاران صنعتی و مدیران مرتبط با صنعت در شهرستان گفت: وضعیت مالکیت زمینها و سوله های واگذار شده به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی که غیرفعال هستند باید تعیین تکلیف شود تا با توجه به تقاضای سرمایه گذاران واقعی مشکل کمبود فضا و زمین برای شروع به کار واحد های صنعتی حل شود.
مهندس حمیدی با تاکید براینکه مهمترین اولویت شهرستان تقویت بخش صنعت است افزود: فرمانداری بعنوان هماهنگ کننده دستگاههای اجرایی درجهت حل مشکلات واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران شهرستان اقدام خواهند کرد.

وی بر لزوم تشکیل جلسات دوهفته یکبار برای بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاری در فرمانداری با حضور دستگاههای متولی تاکید کرد و افزود : این جلسات در سه سطح به بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاری واحدهای صنعتی خواهد پرداخت و در راستای آن راهکارها و مسائل در سطح هیات امنای شهرک صنعتی مطرح و سپس در کمیته شهرستان بحث و بررسی و اقدام خواهد شد و مسائل مهمتر به سطح استان ارجاع خواهد شد.

وی بر فعال شدن شرکت شهرکهای صنعتی تاکید کرد و افزود باید از نظرات سرمایه گذاران و مدیران واحدهای صنعتی در جهت حل مشکلات صنعت و معدن شهرستان استفاده کرد.وی همچنین پیشنهاد تشکیل انجمن صنفی سرمایه گذاران متشکل از صاحبان 74 واحد تولیدی خارج از محدوده شهرک صنعتی را داد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 766
  • کد خبر : 11639