عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون فرماندار ترکمن با امام جمعه شهرستان


دیدار معاون فرماندار ترکمن با امام جمعه شهرستان

دیدار معاون فرماندار ترکمن با امام جمعه شهرستان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن، به مناسبت هفته دولت؛ شیرنگی معاون فرماندار به همراه تنی چند از مسئولان ومدیران شهرستان با حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان ترکمن دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی معاون فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: دولت شهید رجایی اولین دولت مکتبی و انقلابی و ساده زیست بعد از انقلاب بود که در طول دوران مدت کوتاه عمر خود علیرغم شرایط دشوار آن زمان خدمات شایانی را به مردم ارائه کرد، به همین دلیل ما دولتمردان که ادامه دهنده راه آن عزیزان می باشیم لازم است که در خدمت به مردم بگونه ای حرکت کنیم که مردم از عملکرد ما راضی بوده و تلاش و کوشش ما باعث ایجاد شادابی و نشاط در جامعه شود.

در ادامه امام جمعه شهرستان ترکمن ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید بزرگوار دارای خصوصیات ممتاز و بالایی بودند. یکی از خصوصیات اخلاقی آنها توجه ویژه به نماز بود و هم چنین بر رعایت حجاب نیز تاکید فراوان داشتند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم اظهار داشت: بعضی از کارها در دولت انجام می شود که مردم از آن خبر ندارند. این هفته فرصت بسیار خوبی است که تلاشها و خدمات دولتمردان به آگاهی و اطلاع مردم عزیز برسد و آنها در جریان امور قرار گیرند.

وی با تشکر از دولتمردان گفت: انصافا خدمات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی و اجتماعی بویژه بهداشت و درمان از سوی دولت صورت گرفته که قابل تقدیر است. هم چنین در بحث انرژی هسته ای هم موفقیت خوبی بود و مقام معظم رهبری هم تشکر کردند ولی فرمودند که آمریکا و اسرائیل از دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند و امکان رابطه با آنها وجود ندارد و علیرغم توافق هسته ای صورت گرفته بایستی حواسمان باشد که عزت، عظمت، اقتدار و منافع خودمان را حفظ و با وحدت و همدلی و همزبانی بستر توسعه کشور را فراهم کنیم.

دیدار معاون فرماندار ترکمن با امام جمعه شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .