عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کميسيون پيشگيري از سرقت در علی آبادکتول برگزار شد


کميسيون پيشگيري از سرقت در علی آبادکتول برگزار شد

کميسيون پيشگيري از سرقت در علی آبادکتول  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه كميسيون پيشگيري و مقابله با سرقت در اين فرمانداري به رياست زنگانه، معاون فرمانداردر محل فرمانداری برگزارشد.

زنگانه گفت:موضوع سرقت يکي ازناهنجاريهايي است که علل وعلت آن جهت پيشگیري بايد مورد توجه ودقت قرارگيردو متناسب با آن درشهرستان سياستگذاري شود.

وي اظهارداشت:تناسب بين جرم وجريمه ازعلل کاهش اين پديده شوم درجامعه است.

معاون فرماندار افزود:دستگاههاي خدمت رسان مانندبرق ومخابرات باهماهنگي نيروي انتظامي وايجادگشت هاي مشترک مي توانند در کاهش ميزان سرقت نقش موثري ايفانمايند.

اين مقام مسئول درپايان منشاءبعضي ازسرقت هارا مصرف مواد مخدر دانست و خواستار جديت بيشتر مسئولين مربوطه در برخورد با سارقين و مفسدين شد.

وی بزرگترین تهدید در شهرستان را معضل اعتیاد دانسته و بر مشارکت اعضای کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان به منظور ارتقای میزان آگاهی خانواده ها از این معضل خانمانسور توسط دستگاه های مربوطه تاکید کرد .

در پایان اعضاء کمیسیون با ارائه گزارش پیگیریها و اقدامات بعمل آمده در حوزه مأموریت خود به ارائه تحلیل از علل وقوع سرقت در بخشهای مختلف پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را در مواجهه با سرقت و را هکارهای کاهش آن را بیان نمودند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .