عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید بازرس ویژه وزارت کشور از سواحل بندر ترکمن


بازدید بازرس ویژه وزارت کشور از سواحل بندر ترکمن

بازدید بازرس ویژه وزارت کشور از سواحل بندر ترکمن

 به گزارش روابط عمومی فرماندار ترکمن، پور عسگر بازرس ویژه وزارت کشور و ناظر فنی نجات غریق طرحهای سالم سازی سواحل شمالی کشور از سواحل دریای بندرترکمن بازدید کرد.

 در این بازدید پور عسگر نسبت بر رعایت نکات ایمنی و استفاده از افراد مجرب و با تجربه در بحث نجات غریق تاکید و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای ایجاد فضای مناسب و بدون خطر برای گذراندن بخشی از اوقات فراغت مسافران و هموطنان عزیز که توام با شادی و نشاط باید باشد لازم است مسئولین طرح تمامی نکات و موارد مربوطه در این زمینه را در دستور کار خود لحاظ کنند تا مسافران خاطره خوشی را از شهرستان داشته و برای سالهای آتی مجدداٌ در این مکان حضور پیدا کنند.

وی همچنین بر لزوم بیمه طرح شنای شهرستان از سوی مجری جهت احترام به حقوق افرادی که برای شنا به آن مکان می آیند تاکید کرد.

شیرنگی معاون فرماندار ترکمن در حاشیه این بازدید اظهار داشت: سواحل شهرستان ترکمن از جمله سواحل بسیار آرام و بی خطر و جزو امن ترین سواحل شمالی کشور است که تاکنون ضمن استقبال بالای مسافران عزیز هیچگونه حادثه ای در این سواحل نداشتیم.

وی در پایان با تشکر از حسن توجه مسئولین مربوطه، هموطنان گرامی، بویژه استاندار گلستان خواست که حتماً از سواحل این شهرستان بویژه جزیره آشوراده، بازارچه ساحلی، دوشنبه بازار و ... دیدن کنند.

 بازدید بازرس ویژه وزارت کشور از سواحل بندر ترکمن

 

بازدید بازرس ویژه وزارت کشور از سواحل بندر ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .