عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس /

یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس ، یادواره 15 شهید کارمند شهرستان بندرگز با حضور مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در حسینیه سیدالشهدا بندرگز برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : دوران دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین ویژگی های مردم از جمله از خودگذشتگی ، ایستادگی و مقاومت ، شهادت طلبی و دفاع از میهن بود که برای همیشه در تاریح این کشور ماندگار شد.

"علی اصغر میرزایی" به نبرد هشت سال دفاع مقدس و توطئه های دشمنان به سرکردگی صدام اشاره کرد و افزود : ملت قهرمان ما در دوران دفاع مقدس یادگارهایی از خود به جا گذاشتند که امروز سرمشق بسیاری از جنبشهای اسلامی و عامل بیداری اسلامی مسلمانان شده است.

وی اظهار داشت : باید افتخار کنیم و بر خود ببالیم که شهدا و رزمندگان با ایمان و اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی داشتند و مقاومت را در دنیا ترسیم کردند.

وی نقش ولایت و رهبری را یکی از عوامل پیروزی ملت در دفاع مقدس عنوان کرد و افزود : نقش رهبری حضرت امام در جنگ بر کسی پوشیده نیست که با فرمان آن بزرگوار ، مردم با عشق و علاقه به جبهه های نبرد عزیمت  میکردند و عاشقانه به شهادت می رسیدند ، لذا امروز هم باید با تبعیت از رهبری در جنگ فرهنگی ایستادگی کرد و مانع تحقق اهداف دشمن شد.

میرزایی به توطئه های گوناگون دشمنان پرداخت و ادامه داد : این انقلاب از پشتیبانی مردمی برخوردار است و تا زمانی که مردم پای آرمان های امام راحل و پیرو ولی امر باشند ، پیروزی های بیشتری نصیب ملت مسلمان خواهد شد و هیچگاه شکست نخواهند خورد.

وی اظهار داشت : رمز و راز اقتدار و عظمت این کشور و ملت همچنان در گرو ولایتمداری ، وحدت کلمه ، اسلام خواهی و تکیه بر اصول و ارزش ها است .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز ، گسترش فرهنگ دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت را از نیازهای امروز جامعه عنوان کرد و گفت : ترویج فرهنگ دفاع مقدس موجب گسترش روحیه مقاومت اسلامی می شود که اشاعه این فرهنگ در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر بوده و لازم است این دستاوردها به نسل جوان انتقال یابد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه ای بر فضای جامعه دارد ، خاطر نشان کرد : همه ما مدیون خون شهدا هستیم زیرا ایثارگری ها و فداکاری های آنها بود که عزت و امنیت را برای کشورمان به وجود آورد.

میرزایی بر مطالعه وصیت نامه شهدا تاکید کرد و افزود : باید به شهدا اقتدا کنیم و رهرو راه آنان باشیم.

یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

 

یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

 

یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

 

یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

 

یادواره شهدای کارمند شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 2861
  • کد خبر : 12974