عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با رئیس پلیس فتای استان


دیدار فرماندار کلاله با رئیس پلیس فتای استان

دیدار فرماندار کلاله با رئیس پلیس فتای استان

صبح امروز فرماندار کلاله با سرهنگ رجبلی رئیس پلیس فتای استان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار سرهنگ رجبلی یکی از مشکلات امروز جامعه ایران را گسترش و نشر فضاهای مجازی و راحتی دسترسی به آن در بین سنین مختلف برشمرد و گفت : متاسفانه اتفاقاتی در این حوزه رخ میدهد که صدمات جبران ناپذیری را به پیکره خانواده ها وارد کرده است.

وی یکی دیگر از جرایم رایج این حوزه را نشر اکاذیب و اخاذی برشمرد و گفت : متاسفانه آمار اخاذی از مردم به انحاء مختلف و از بین هر نوع قشری بالاست و مردم باید در مواجهه با پیامک ها و ارتباطات وسوسه انگیز اجنتاب یا حداقل با آگاهی کامل وارد این حوزه ها شوند تا مبادا خودشان و اطرافیانشان متضرر شوند .

فرماندار کلاله نیز در ادامه این دیدار گفت : امروز دیگر مرزها از میان برداشته شده و مردم در هر جای دنیا با همدیگر ارتباط میگیرند و رابطه برقرار می کنند که این روابط هم می تواند مفید و هم مضر باشد که این بر می گردد به آگاهی و دانش عمومی و باید در این زمینه اطلاع رسانی مفیدی در سطح کلیه مقاطع رسانده شود تا شاهد وقوع جرمی در این حوزه نباشیم.

برزگر راحتی دسترسی به این وسایل ارتباطات جمعی در هر قشر سنی را از معضلات آن برشمرد و گفت: باید خانواده ها بر روی رفتار کودکان و فرزندان خود کنترل کامل داشته باشند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 870
  • کد خبر : 14471