عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدبیر میکنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم

فرماندار کلاله در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

تدبیر میکنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم

تدبیر میکنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم

فرماندار کلاله در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: ما بدنبال اجرای قانون هستیم و در این راستا تدبیر خواهیم کرد تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی در ادامه افزود : از ثمرات انقلاب اسلامی مشارکت مردم در سرنوشتشان است که میزان رای ملت است .

ایشان سپس اظهار داشتند : این حضور ، معرفت و آگاهی ریشه در بصیرت دینی است که ملت در گذشته خود این حضور حداکثری در عرصه های انتخاباتی را نشان دادند .

برزگر سپس ادامه داد : همه تلاش ما این خواهد بود که همگرایی و وحدت را در منطقه بیشتر کنیم و با رصد آسیب های موجود و دخالت های قانونی در پی رصد امور خواهیم بود .

وی بر تعامل و همکاری هیئت اجرایی با هیئت نظارت هم اشاره کرد و افزود : همه تلاش ما برای تقابل بهتر براساس قانون و در چارچوب گفتمان رهبری است و با همدلی و همزبانی و رعایت اخلاق با هیئت نظارت می توانیم شاهد انتخابات باشکوه در اسفند 94 باشیم .

حجت الاسلام کشیری امام جمعه کلاله نیز گفت : طی سالهایی که در این شهرستان خدمت کرده ایم شاهد تلاش خوب هیئت نظارت و هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات بوده ایم .

وی گفت: انشالله امسال هم بتوانیم با همدلی و همراهی برادرانه در عرصه انتخابات چنان عمل کنیم تا انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری داشته باشیم و بر اساس قانون پیش رویم .

در ادامه این جلسه سایر اعضای جلسه نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت های انتخاباتی و مواد قانونی عنوان کردند و خواستار رعایت اخلاق و قانون در عرصه انتخابات شدند تا مبادا با مسایل حاشیه ای مواجه شویم .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 2104
  • کد خبر : 14914