عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار سرپرست بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان گلستان با فرماندار گرگان


دیدار سرپرست بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان گلستان با فرماندار گرگان

دیدار سرپرست بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان گلستان با فرماندار گرگان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ، "علی اصغر فاضلی"سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با "یحیی خاکی" فرماندار مرکزاستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار گرگان در این دیدار ضمن تبریک مجدد پیروزی تیم فوتسال جانبازان بیان داشت: همه دستگاهها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و فداکاری و ازخودگذشتگی ایثارگران هستند و هر مسئولی که با ایثارگران ارتباط خوب داشته باشد و رضایت آنها را جلب کند در خط اهداف این نظام مقدس حرکت کرده است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم به نهاد مقدس بنیاد شهید و خانواده شهدا و ایثارگران توجه و خدمت رسانی داشته باشیم وخوشبختانه فرهنگ خدمت صادقانه به مردم به خصوص خانواده معظم شاهد و ایثارگر در گرگان وجود دارد .

خاکی اظهار داشت: ادارات شهرستان در مناسبت ها و برنامه های مختلف خود را موظف و مکلف به حضور در منازل خانواده شهدا و جانبازان برای دیدار با این عزیزان می دانند و از نزدیک در جریان مشکلات این قشر قرار گرفته و از نقطه نظرات آنها بهره می برند.

وی افزود:برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر آنچه در حد توان شهرستان باشد از استان پیگیری خواهیم کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

فرماندار همچنین در خصوص برگزاری یادواره شهدای ترکمن که در گرگان برگزار خواهد شد با سرپرست بنیاد شهید استان به بحت ، بررسی و هم اندیشی پرداختند .

"فاضلی"یرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان نیز در این دیدار با قدردانی از توجه خاص فرماندار شهرستان گرگان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به دیدارهای ویژه و هفتگی مدیران بنیاد با خانواده شهدا و جانبازان اشاره کرد و از فرماندار شهرستان گرگان خواستار شد تا از ظرفیت دستگاهها و ادارات برای تداوم و کمک به کیفیت این برنامه ها استفاده شود. 

دیدار سرپرست بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان گلستان با فرماندار گرگان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 2055
  • کد خبر : 15035