عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد


باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد

باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه شورای اداری شهر فاضل آباد با حضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول و مدیران شهرستان در محل سالن ارشاد اسلامی فاضل آباد به منظور آیین تکریم و معارفه بخشدار کمالان برگزار شد.

احمد تجری مفرد به توفیقات دولت تدبیر امید از زمان شروع بکارش در کشور اشاره کرد و گفت: اولویت کار دولت تدبیر و امید ساماندهی مسائل اقتصادی، ایجاد آرامش و امید در کشور، تنش زدایی در سیاست خارجی بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت و همراهی ملت بزرگ ایران قدم های بلندی در این حوزه ها برداشته شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: مردم با انتخابات در کشور ما به‌خوبی آشنا هستند و از سوی دیگر وزارت کشور نیز تجربیات خوبی در برگزاری آن دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد و هم انتخاب‌ کننده و هم انتخاب شونده از اجرای قانون راضی باشند و برای ما مهم نیست نتیجه انتخابات به نفع چه کسی خواهد بود و اجازه سواستفاده به هیچ‌کس داده نخواهد شد.

تجری مفرد متذکر شد: اگر اعتقاد داریم به رأی مردم که حق‌الناس است نباید سلایق شخصی در انتخابات لحاظ شود و تمام تلاش بر این است کم مسئولین امانت‌داری را ثابت کنند و انتخابات باشکوه برگزار شود.

فرماندار علی آباد کتول در سخنانی در این مراسم با تاکید بر اینکه همه ما علاقمند به ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب هستیم، اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای امام خمینی(ره) به ثمر نشست و آن حوادث و روزهای دشوار اوایل انقلاب را به سلامت پشت سر گذاشت و پس از امام راحل نیز مقام معظم رهبری به خوبی کشور را با رهنمودها و تدابیر هوشمندانه ای که دارند،دربرابرتوطئه های دشمنان حفظ کردندوماشکرگذارنعمت ولایت هستیم.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت فعالیت صادقانه مدیران دستگاه های اجرایی در طول دوره مسئولیت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با تلاش ها و ایثارگری های صادقانه مردم در آغاز انقلاب به پیروزی رسید و امروز مدیران برای خدمت رسانی به مردم باید همان نگاه صادقانه را ادامه دهند.

در ادامه فرماندار از منصورخسروی بخشدارسابق بخش کمالان به خاطر فعالیت های ارزنده دردوران مدیریت وی تقدیروتشکر وآروزی موفقیت درعرصه دیگرخدمت کرد وهمین طورآرزوی موفقیت برای سید رحمت میردیلمی بخشدارجدید بخش کمالان خواستارشد.

میردیلمی بخشدار جدید گفت: شهرفاضل آباد دارای مشکلاتی می باشد و بايد تلاش كنيم با همدلي و همراهي یکدیگر شرايط مناسبی را برای مردم فراهم نماییم.

وی افزود: با این فضایی که اکنون به لطف خداوند متعال ایجاد شده همه کمک کنیم و از حاشیه ها پرهیز نماییم تا روی اولویت های شهر متمرکز شویم وموجب پیشرفت شهرباشیم وبیایم مشکلات جوانانمان رابایکدیگرحل کنیم.

در این مراسم خسروی بخشدارسابق بخش کمالان ضمن تشکراز مردم فهیم شهر فاضل آباد گزارشی از فعالیت ها و عملکرد خود در طول تصدی مسئولیت را بیان کرد.

درپایان به پاس زحمات خسروی بخشدارسابق کمالان هدایایی ازطرف فرماندار و دیگران اهدا گردید.

 

باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد

 

باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد

 

باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد

 

باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد

 

باید انتخابات قانون‌مند و سالم باشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .