عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور اصناف در انتخابات نشان از مردمی بودن نظام است


حضور اصناف در انتخابات نشان از مردمی بودن نظام است

حضور اصناف در انتخابات نشان از مردمی بودن نظام است

معاون استاندار گلستان در گردهمایی خبازان شهرستان گنبد کاووس با تاکید بر شرکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات یعنی حفظ موجودیت نظام و نشانه اقتدار نظام اسلامی است.
مهندس حمیدی همچنین اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری جلسات مختلفی با اصناف مختلف برگزار شده است که این یکی از آن جلسات است.
وی افزود: دو انتخابات بزرگ تجمیع شده و اواخر سال جاری برگزار خواهد شد و این دو انتخابات در شرایط کنونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین علت باید سعی کنیم تا مشارکت مردم را در این انتخابات به حداکثر برسانیم.
وی همچنین افزود: شما نانوایان با برخورد خوب و ارائه نان با کیفیت می توانید امید و انگیزه را در مردم ایجاد کنید و بهترین معیاری که می تواند منتظر شما باشد فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر برگزاری این انتخابات است.
وی با بیان اینکه انتخابات یعنی کل استقلال و آزادی ما به استقامت 37 ساله ملت ایران در برابر استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: آن چیزی که در انتخابات بسیار مهم است مشارکت مردم است مردم ما از هرقوم و مذهبی ایرانی هستند و در انتخابات شرکت خواهند کرد.
فرماندار ویژه تصریح کرد: دولت در بخشهای زیادی یارانه می دهد و یکی از این بخشها نان و گندم است و بیشترین طبقات اجتماعی جامعه از این مواد غذایی استفاده می کنند و ما در نظر داریم در یک چهار چوب خاص برنامه ریزی شده و به سمتی حرکت کنیم که هم کیفیت نان افزایش یابد و هم مصرف کننده به مقدار لازم نان تهیه کند.
وی گفت: بمب اتم ملت ایران یعنی شرکت در انتخابات روز 7 اسفند ماه شلیک می شود و ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات در فضایی آرام و سالم و عادلانه بکار خواهیم گرفت.

حضور اصناف در انتخابات نشان از مردمی بودن نظام است

 

حضور اصناف در انتخابات نشان از مردمی بودن نظام است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 919
  • کد خبر : 16323