عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همايش حضور حداكثري دانش آموزان رأی اولی در شهرستان گالیکش برگزار شد


همايش حضور حداكثري دانش آموزان رأی اولی در شهرستان گالیکش برگزار شد

همايش حضور حداكثري دانش آموزان رأی اولی در شهرستان گالیکش برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان گالیکش، همايش حضور حداكثري دانش آموزان رأی اولی در دبیرستان فدک با حضور فرماندار و جمعي از فعالان شهرستان برگزار شد.

خسروی فرماندار با تبریک دهه مبارک فجر و شناخت کافی از انقلاب و نظام برای همه، گفت: دهه فجر از رخدادهای مهم کشورمان است که پس از سالیان سال مبارزه و نثار خون شهیدان این انقلاب به پیروزی رسید.

فرماندار با اشاره به منويات حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص انتخابات افزود: افراد حاضر در اين جلسه حماسه سازان در هفتم اسفند ماه سال جاري هستند كه به عنوان بازوي نظام مقدس جمهوري اسلامي در راستاي حضور حداكثري مردم تلاش خواهند كرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای برجام، بیان کرد: پیروزی بزرگ ملت ایران در بحث هسته‌ای با تلاش تیم‌ مذاکر‌ه‌کننده، تدبیر رئیس جمهور و حمایت مقام معظم رهبری و مردم نتیجه داد و تحریم‌های ظالمانه شورای امنیت لغو شد.

فرماندار با اشاره به تاکید رهبری بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی که به منظور تقویت درونی اقتصاد کشور است و با تدبیر لازم  در دستور کار دولت میباشد.

وی با اشاره به اینکه هفتم اسفندماه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، بیان کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم، باید اهتمام داشته باشیم زیرا با این حضور دشمنان ما ناامید شده و دوستان ما خوشحال می‌شوند.

خسروی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و اخلاق اسلامی در انتخابات، گفت: دولت بدون طرفداری از هیچ حزب یا جناحی انتخابات را برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما آگاهند و با دقت انتخاب خواهند کرد، افزود: هر آنچه مردم انتخاب کردند را همه باید بپذیریم.

همايش حضور حداكثري دانش آموزان رأی اولی در شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 820
  • کد خبر : 17124