عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار شهرستان گالیکش در همایش دانش آموزان رأی اولی پسر


فرماندار شهرستان گالیکش در همایش دانش آموزان رأی اولی پسر

فرماندار شهرستان گالیکش در همایش دانش آموزان رأی اولی پسر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، همایش رأی اولی‌ها با حضور فرماندار و دانش آموزان رأی اولی پسر در کانون شهدا دانش‌آموزی شهید محمدباقر خسروی برگزار شد.

حسن خسروی در همایش دانش آموزان رأی اولی پسر و مربیان نهضت سوادآموزی شهرستان گالیکش گفت: ما هر چه داریم از شهدا است. امنیت امروز کشور ما مدیون خون شهداست.

وی با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه گفت: برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه موجب شده نگاه دنیا به میزان مشارکت در این انتخابات باشد که با توجه به این امر باید تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح به‌کارگیریم.

خسروی با اشاره به اینکه ملاک اصلی برای رأی دادن در جامعه باید توجه به امر شایستگی باشد تصریح کرد: بایستی افرادی انتخاب شوند که در سطح ملی کار آیی و توانایی داشته باشند.

نماینده دولت در شهرستان گالیکش انتخابات را از دستاوردهای بزرگ انقلاب و یادگاران امام راحل برای ملت ما یادکرد و گفت: مهم‌تر از انتخاب کاندیدا، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است. حضور حداکثری و افزایش شاخص مشارکت در امر انتخابات، کشور را از گزند دست‌درازی بیگانگان در امور داخلی کوتاه می‌کند.

به گفته خسروی فرماندار، شور انتخاباتی دست جوانان است. موج‌آفرینان انتخابات جوانان هستند و باید شور همراه با شعور ایجاد کنند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی در انتخابات گفت: فرق این دوره نسبت به انتخابات قبل وجود شبکه‌های اجتماعی است. همه باید کمک کنند تا فضای انتخاباتی بخصوص در شبکه‌های اجتماعی سالم برگزار شود.

فرماندار شهرستان گالیکش در همایش دانش آموزان رأی اولی پسر

 

فرماندار شهرستان گالیکش در همایش دانش آموزان رأی اولی پسر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 994
  • کد خبر : 17176