عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري جلسه هماهنگي مراسم راهپيمايي 22 بهمن درعلی آباد کتول


برگزاري جلسه هماهنگي مراسم راهپيمايي 22 بهمن درعلی آباد کتول

برگزاري جلسه هماهنگي مراسم راهپيمايي 22 بهمن درعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومي فرمانداری،جلسه هماهنگي برگزاري مراسم راهپيمايي 22 بهمن باحضوراحمد تجری مفرد درمحل سان اجتماعات فرمانداري برگزارشد.

فرماندارگفت: با توجه به تحولات وسيع منطقه و موضع گيري کشور ايران درقبال اين گونه تحولات و موقعيت حساس نظام مقدس جمهوري اسلامي که در آستانه برگزاري انتخابات است انتظار مي رود که با برنامه ريزي صحيح توسط همه مسئولين مشارکت حداکثري مردم را در مراسم راهپيمايي امسال فراهم کنيم.

وي ضمن تأکيد بر لزوم وحدت رويه همه مسئولين در انجام برنامه ها که پيامد آن عزت و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به دنبال دارد تصريح کرد: در پيروزي انقلاب اسلامي ايران عوامل متعددي نقش داشتند که از مهم ترين آنها مي توان به اصل خدائي بودن انقلاب و وحدت آحاد ملت نام برد به طوري که بسياري ازتوطئه هاي دشمنان راخنثي کرد.

فرمانداردرخصوص شرکت آحاد مردم در مراسم راهپيمائي 22 بهمن افزود: به گونه اي برنامه ريزي شود که متنوع و اثرگذار باشد و باعث ايجاد انگيزه و شور و نشاط در بين عموم مردم به ويژه نسل جوان و نوجوان شود.

شایان ذکراست راهپیمایی شهرستان علی آباد کتول درشهرهای سنگدوین،مزرعه کتول،فاضل آباد،علی آباد کتول،روستای شیرنگ وروستای قره بلاغ برگزار می شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .