عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است


حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

استاندار استان گلستان پایداری انقلاب اسلامی در گرو تداوم راه امام و استکبار ستیزی دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ساز و روحیه آفرین و در عین حال برای دشمن مایوس کننده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن صادقلو در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان علی آبادکتول، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: 22 بهمن عید است، زیرا نعمت بر ملت تمام شد.

وی با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند «انقلاب ما انفجار نور بود»، اظهار کرد: در این انقلاب، نور به قلب ملت ایران تابید و انقلابی الهی و اسلامی شکل گرفت. حضور مردم در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی، قابل توجه و روحیه آفرین است. در جریان خندق هم روحیه ایجاد شد که دشمن شکست خورد.

صادقلو مردم را پشتوانه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: حضور مردم در عرصه های ملی و مذهبی کشور تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و دشمن شکن است.

وی ادامه یاد امام (ره) و ادامه راه ایشان را لازمه ی تداوم پایداری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اضلاع هندسی حضور امام در انقلاب اسلامی اضلاع مشخصی دارد که حفظ استقلال، پایبندی به نظام، مبارزه با استکبار و توجه به مردم از جمله این اضلاع است.

صادقلو در ادامه افزود: «استقلال» نطق ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است و تدوام حضور گسترده مردم در آن به اصل حضور امام و پایندی به نظام اسلامی اشاره دارد.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت به ملت عنوان کرد: دولت تدبیر و امید از زمان آغاز فعالیت خود در استان گلستان 6 هزار پروژه افتتاح و کلنگ زنی و یک هزار و 700 میلیارد ریال در حوزه های عمرانی و اقتصادی سرمایه گذاری کرده است.

نامزد های انتخاباتی اثباتی عمل کنند

صادقلو همچنین با تاکید به نزدیک شدن انتخابات 7 اسفند ماه، تاکید کرد: نامزد های انتخابات مجلس باید ضمن رعایت اخلاق در انتخابات، اثباتی رفتار کنند، یعنی به جای حذف دیگران توانمندی خود را اثبات نمایند.

وی متذکر شد: در امر انتخابات وعده و وعید وجود ندارد و هر گونه وعده دادن کلک است، هیچکس حق ندارد با رمز و راز پیش روی کند، تنها هدف ما تبلیغ راز و رمز انقلاب است کند گرایی و تند گرایی نمی تواند منشاء ارزش های اسلامی باشد.

از فرصت حضور اقوام در گلستان استفاده کنیم

صادقلو با تاکید بر لزوم حفظ وحدت میان اقوام مختلف در استان گفت: حضور اقوام مختلف در استان یک فرصت است که اگر با برنامه ریزی مناسب نتوانیم از این پتانسیل برای رشد و توسعه استان استفاده کنیم، به یک تهدید جدی تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان شمول بوده و بسترساز حکومت عدل جهانی است، تاکیدکرد: اگر کسی را انتخاب کنیم که شایسته نباشد نه تنها برای خود بلکه برای تمام کشور مشکل ساز خواهد شد.

استاندار گلستان در پایان با اشاره به ظرفیت بالای علی آباد کتول در حوزه های مختلف، خاطر نشان کرد: علی آباد از ظرفیت بالایی در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی برخوردار است و هدف ما پیشرقت صنعت گردشگری در این منطقه است.

حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

 

حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

 

حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

 

حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

 

حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

 

حضور مردم در 22 بهمن روحیه آفرین است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .