عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشت مشترک هیات بازرسی و ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر در برگزاری انتخابات:

نشت مشترک هیات بازرسی و ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

نشت مشترک هیات بازرسی و ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

 به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر در برگزاری دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشست مشترکی با حضور رئیس هیات بازرسی، سربازرسان، ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در این نشست ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان گفت: در تمامی مراسماتی که برای انقلاب و نظام است مردم مااثبات کردند که با وحدت بیشتری مشارکت داشته و پشتیبان کشورشان هستند.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اظهار داشت: امید است بتوانیم با رعایت همه جوانب، عمل برمبنای قانون و بی طرفی کامل مشارکت حداکثری رعایت حق الناس را رقم بزنیم و برای رسیدن به این مقصد هم نیازمند استفاده از تجربیات و نظرات هم هستیم تا با ایجاد یک فضای مطلوب درشهرستان مردم با اطمینان و اعتماد کامل به مجریان انتخابات ،انتخاباتی بهتر، پرشورتر و با نشاط تر برگزارکنیم .

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلادر ادامه بیان داشت: آرامش و امید مردم و اینکه چگونه کاندیداهای خود را حمایت می کنند بیانگر وجود فضای مطلوب در شهرستان است . مساله حق الناس مقام معظم رهبری حتما دیده شود به هرحال حق الله را با توبه و ندامت جبران میشود ولی حق الناس را تازمان رضایت طرف صورت نگیرد تحقق نمی یابد.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا تصریح کرد: در حوزه امنیت ،امنیت انتخابات مهم است و شهرستان آق قلا در راستای امنیت طرح امنیتی شهرستان وتمام زوایای انتخابات تدوین نموده و پیشگام بوده است .

تعداد شعبات اخذ رای 110 شعبه داریم در دو بخش مرکزی و وشمگیر و با توجه به حجم بیشتردقت بیشتری لازم است .

نشت مشترک هیات بازرسی و ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 684
  • کد خبر : 17685