عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شفائی: رعایت اصل بی طرفی اولویت مجریان انتخابات در شهرستان آزادشهر است


شفائی: رعایت اصل بی طرفی اولویت مجریان انتخابات در شهرستان آزادشهر است

شفائی: رعایت اصل بی طرفی اولویت مجریان انتخابات در شهرستان آزادشهر است

 شفائی فرماندار آزادشهر بهمراه قاضوی معاون فرمانداری با حضور در محل بخشداری چشمه ساران از اقدامات صورت گرفته براي اجراي روند انتخابات در اين بخش بازديد كردند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر؛ حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر در اين بازديد، فعاليت ها و تلاش هاي صورت گرفته را برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  قابل تقدير عنوان كرد و گفت : در جلسات و برنامه هاي مختلف از تمامی مجريان خواسته ايم كه تنها به دنبال انتخاباتی سالم و صحيح باشند كه خوشبختانه امروز همه مجريان با اقدامات و برنامه های خود، بسترهای مناسب را برای اين مهم فراهم ساخته اند.

وی با اشاره به اجرای قانون و توجه ويژه به ضوابط قانونی در شهرستان آزادشهر برای برگزاری انتخابات اظهار داشت:  مجريان انتخابات در شهرستان تنها سلامت و برگزاری انتخابات سالم و صحيح را جزء اولويت های كاری خود قرار داده اند و هيچ كدام از مجريان به دنبال عدول از قانون نيستند.

شفائی فرماندار شهرستان ،  وظيفه مسولين و مديران را پاسداری و صيانت از ارزش های والای اسلامی عنوان كرد و گفت: همه بايد تنها در جهت صيانت از پايه های نظام كه با خون شهدا حاصل شده ،  حركت كنيم و حفظ اين نظام را اوجب واجبات بدانيم.

گفتنی است، دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، هفتم اسفند سال جاری به طور همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.

شفائی: رعایت اصل بی طرفی اولویت مجریان انتخابات در شهرستان آزادشهر است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 688
  • کد خبر : 17748