عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی


نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، نهمین جلسه شورای آمورش و پرورش بامحوریت برنامه ریزی کمیته پیشگیری از آسیب اجتماعی با حضور شعبانی معاون آسیب های اجتماعی دادگستری استان،  به ریاست مجتبی جمالی فرماندار تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار کردکوی با اشاره به اهمیت امر آموزش و آگاهی بخشی به قشرهای آسیب پذیر جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان گفت: آگاهی بخشی به جامعه هدف با استفاده از آخرین تجربیات و ابزارهای آموزشی می تواند بخش مهمی از آسیب های اجتماعی و جامعه در خطر را نجات دهیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش کردکوی تفاوت های جنسیتی در جامعه ایران و نگاه ارزشی به مسائل جوانان و نوجوانان و نیز وجود تفاوت های طبقاتی عمیق در بین اقشار جامعه را زمینه ها و بسترهای رشد آسیب ها و معضلات اجتماعی دانست و تصریح کرد: درک واقعیات موجود اجتماعی و نگاه عالمانه و واقع بینانه به تفاوت های فوق ما را درشناخت، برنامه ریزی و تصمیم گیری در مورد مسائل مربوط به جامعه هدف یاری می رساند.

وی وجود انجمن اولیاء و مربیان، آموزه های علمی تربیتی برگرفته از فرهنگ غنی ایرانیان و ارزشهای گرانسنگ دینی اسلام را بهترین ظرفیت های جامعه اسلامی ایران برای تربیت و آموزش جوانان مستعد و توانمند دانستند و اظهار امیدواری کرد آموزش و پرورش زمینه ها و بسترهای مناسب جهت انجام پژوهش و مطالعات علمی دانش آموختگان علاقمند در این زمینه را فراهم نماید.

گفتنی است ؛ در این جلسه مسعود بیدلی مسئول اموزش و پرورش شهرستان و خانم برزعلی کارشناس مسئول آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش نیز مطالبی در خصوص اقدامات و برنامه های اداره مربوطه ارائه نمودند.

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی

 

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی

 

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 991
  • کد خبر : 17808