عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراهم سازی بسترهای فرهنگی لازم برای پرورش و تربیت دانش آموزان بسیار مهم است

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی :

فراهم سازی بسترهای فرهنگی لازم برای پرورش و تربیت دانش آموزان بسیار مهم است

فراهم سازی بسترهای فرهنگی لازم برای پرورش و تربیت دانش آموزان بسیار مهم است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی : مجتبی جمالی فرماندار کردکوی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به جایگاه مهم امور پرورشی در نظام آموزشی کشور گفت: فراهم سازی بسترهای فرهنگی لازم برای پرورش و تربیت دانش آموزان از هر امری دیگری در سیستم آموزشی کشور مهمتر است .

 فرماندار کردکوی ایجاد شخصیت آموزشی، دانش آموزان را در گرو سیاستگزاری ،برنامه ریزی و پرداختن کارشناسانه به مسائل تربیتی دانش آموزان دانست و افزود : شورای آموزش و پرورش شهرستان بر اساس آخرین یافته های علمی و پژوهشی در این زمینه برنامه ریزی کند .

 رییس شورای آموزش و پرورش با اشاره به سیاستهای راهبردی دولت تدبیر و امید و دستورات موکد مقام معظم رهبری در خصوص آسیب شناسی اجتماعی گفت : باید براساس یک کار پژوهشی و کارشناسی برآمده از کار میدانی و براساس طرح ملی تقسیم کار به شناسایی مهمترین ریشه های آسیب های اجتماعی اقدام و در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی بویژه در بین دانش آموزان اقدام شود .

 جمالی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی مدون برای بهبود وضعیت آموزشی شهرستان گفت : باید برنامه ریزی لازم در راستای ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان و جایگاه شهرستان در سطح استان برنامه ریزی می گردد.

 فرماندار کردکوی به وضعیت اشتغال نیروهای تحصیل کرده در جامعه اشاره کردو افزود: برمجموعه نیروهای آموزش دهنده و افراد مسئول در جامعه فرض می دانیم نسبت به هدایت دانش آموزان و تشویق و تقریب خانواده های آنان به سمت رشته های فنی و حرفه ای که مورد نیاز جامعه است، اطلاع رسانی و اقدام نماییم .

 فرماندار کردکوی با اشاره به وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی شهرستان و مستهلک شدن اغلب مدارس شهرستان خواستار استفاده تمام و کمال از ظرفیتهای موجود در اداره کل نوسازی مدارس و انجمن خیرین مدرسه ساز در امر فضاسازی آموزشی شد تصریح کرد:با سیاستگزاری و برنامه ریزی کوتاه مده و میان مدت اقدامات لازم صورت گیرد .

 گفتنی است؛در آغاز این جلسه وجیه الله عسگری مدیرآموزش و پرورش شهرستان با ارائه آخرین اطلاعات و آمار وضعیت فضاهای آموزشی و سطح علمی دانش اموزان شهرستان خواستار همکاری و همراهی تمامی دست اندرکاران و دستگاه های مسئول در امر تعلیم و تربیت برای بهبود وضعیت آموزشی شهرستان شد.

 

 

فراهم سازی بسترهای فرهنگی لازم برای پرورش و تربیت دانش آموزان بسیار مهم است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 630
  • کد خبر : 31032