عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با علما و روحانیون شیعه و سنی

در راستای ایجاد شور انتخاباتی:

دیدار فرماندار کلاله با علما و روحانیون شیعه و سنی

 دیدار فرماندار کلاله با علما و روحانیون شیعه و سنی

ظهر امروز یکشنبه 2/اسفند/94 فرماندار کلاله در راستای ایجاد وحدت ، همدلی و همبستگی در انتخابات 7 اسفند با جمعی از علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان دیدار کرد .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ، نصرت برزگر فرماندار کلاله جمع روحانیون ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم و جامعه روحانیت در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم با حضور پرشور در 22 بهمن حماسه آفرینی کردند و نشان دادند که در تمام صحنه های انقلاب پایبند به اصول و آرمان هی انقلاب بودند که از این رو باید به داشتن این چنین ملت فهیم و آگاهی به خود ببالیم و قدرشناس آنان باشیم .

ایشان در ادامه افزودند : حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به ما پیام داد که در راه خدمتگذاری به این ملت کوشاتر باشیم .

برزگر گفت : در زمینه انتخابات تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده و در راستای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی نیز با کسی رودر بایستی نداریم و برابر مقررات قانونی با متخلفین و سوء استفاده کنندگان برخورد جی میکنیم و قائل به اجرای مر قانون هستیم .

حجت الاسلام دیلمی گفت : معیار گفتمان ما ولایت است و انشالله این گفتمان نیز در کنار خلق حماسه ای ماندگار در 7 اسفند ماه با اقشار مختلف مردم برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد .

رئیس تبلیغات اسلامی افزود : باید آگاه باشیم در حوزه انتخاب اصلح کسانی در مجلس حضور پیدا کنند که اولا کسانی که تعهد داشته باشند مرز عبودیت خدا را بشناسند و دوما کسانی باشند که طیبه مطلق ولایت باشند وثانیا کسانی باشند که نسبت به دشمن تبری مطلق داشته باشند و رابعا کاری کنیم تا کسانی که دشمن از انتخاب آنان عصبانی میشوند انتخاب شوند و در بحث خدمت رسانی به مردم شریف ایران فانی باشند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 735
  • کد خبر : 18015