عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش "رای من اقتدار من" در شهرستان ترکمن برگزار شد


همایش "رای من اقتدار من" در شهرستان ترکمن برگزار شد

همایش "رای من اقتدار من" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 همایش "رای من اقتدار من" در شهرستان ترکمن برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن عبدالحکیم فیروزی با بیان اینکه شهدا برای بالندگی هر چه بیشتر نظام از جان خود گذشته و حق بزرگی به گردن تک تک افراد جامعه دارند گفت: امروز همه در پاسداری از خون شهدای عزیز مسوولند و باید ادامه دهنده راه آنها باشند و برای اعتلای بیشتر این نظام از هیچ کوششی دریغ نکنند.

فرماندار شهرستان ترکمن با اشاره به انتخابات پیشرو اظهار کرد: انتخابات فرصتی است تا پایه های این انقلاب مستحکم گردد. انتخابات عالی‌ترین نماد مشارکت و حضور مردم در صحنه است و مشارکت عمومی در انتخابات نشان‌دهنده همبستگی ملی است که کشور را در مقابل هر توطئه‌ای مصون و محفوظ نگاه می‌دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات هفتم اسفند فراهم کنند اظهار داشت: نقش پررنگ رسانه‌ها در پرشور کردن انتخابات مهم است.

فرماندار شهرستان ترکمن تاکید کرد: بحث انتخابات از حساس‌ترین اقدامات دولت در سال‌جاری بوده که امیدواریم با شکوه و عظمت هرچه تمام برگزار شود.

فیروزی با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه، تصریح کردند: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی است.

معاون فرماندار ترکمن نیز گفت: با اجرای برجام برخی از تحریمهای ناجوانمردانه انقلاب که بر مردم کشور عرصه را تنگ کرده بود به یکباره فرو ریخت و قطعنامه های ناجوانمردانه سازمان ملل علیه ایران به لطف خداوند متعال برداشته شد و در این آزمایش نظام ما سربلند بیرون آمد.

سیدصادق شیرنگی طی یک گززارش اجمالی اظهار داشت: تاکنون مراحل مختلفی از انتخابات از جمله تشکیل ستاد انتخابات، تشکیل هیات اجرایی، انتخاب کاربران و اعضای شعب و نمایندگان فرماندار و ... را پشت سر گذاشته ایم که همه اینها بخاطر برگزاری یک انتخابات سالم، آزاد و رقابتی و ایجاد شور و نشاط سیاسی اجتماعی برای حضوری پررنگ در پای صندوق های رای است.

شیرنگی افزود: دست اندرکاران انتخابات و عوامل دخیل در این موضوع همانند قطعات یک پازل هستند که با عملکرد درست و منطقی می توانند شکلی کامل را به نمایش بگذارند.

وی گفت: انتخابات نماد جمهوریت نظام است چه انتخابات مجلس شورای اسلامی چه انتخابات مجلس خبرگان زیرا در انتخابات این مردم هستند که نمایندگان را انتخاب می کنند. اصلاً مشروعیت و مقبولیت هر نظامی براساس رای مردم است و هیچ حاکمیتی بدون مشروعیت مردمی پایدار نبوده و تداوم نخواهد داشت.

 

همایش "رای من اقتدار من" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش "رای من اقتدار من" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .