عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش رای اولیها در رامیان


برگزاری همایش رای اولیها در رامیان

برگزاری همایش رای اولیها در رامیان

همایش رای اولیها در رامیان با حضور میرباقری مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، معاون فرماندار، بخشدارمرکزی، برخی از روسای ادارات و جمعی از رای اولیهای شهرستان در محل کانون نعیم رامیان برگزار گردید.

میرباقری مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در این همایش مدل حکومتی کشورمان را جمهوری اسلامی دانشته و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی دارای دو وجه بوده که این دو وجه مردم و اسلام می باشد.

ایشان در ادامه افزود: امام (ره) با مطرح نمودن جمهوری اسلامی مردم را در سرنوشت سیاسی خود سهیم نمود و مردم در روز 12 فروردین 1358 با 2 /98 درصد رای به جمهوری اسلامی آری گفتند و در جمهوری اسلامی قالب اسلام بوده و شکل حکومت جمهوری می باشد و مردم در این شکل از حکومت ،حاکمان را تعیین نموده تا برای رسیدن به آرمانهایشان مسیرها را تبیین نمایند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در ادامه برخی از ویژگیهای کاندیدای اصلح را مطرح و از رای اولیها خواست تا نماینده ای را انتخاب نمایند که آگاه به مسائل سیاسی ،اجتماعی واقتصادی بوده و درک درستی از مسائل روز جامعه داشته باشد تا با نگاهی درست، قوانینی جامع را برای کشور تصویب نمایند چرا که اگز قوانین تصویب شده جامع و کامل نباشد به مرور دارای دافعه خواهد بود.

ایشان در ادامه تصریح کرد: کاندیدایی باید انتخاب شود که در عین داشتن استقلال در کنار قوه مجریه تسهیل گر بوده و به خواست مردم توجه نماید و دارای بداخلاقیهای انتخاباتی نباشد.

میر باقری در پایان از رای اولیها خواست نسبت به آینده خود حساس بوده و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و با حضور در پای صندوقهای رای در 7 اسفند ماه تمرین دموکراسی نموده و رسالت سنگینی که برعهده دارند را به خوبی انجام دهند.

برگزاری همایش رای اولیها در رامیان

 

برگزاری همایش رای اولیها در رامیان

 

برگزاری همایش رای اولیها در رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 852
  • کد خبر : 18086