عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی فرماندار با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابع


نشست صمیمی فرماندار با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابع

نشست صمیمی فرماندار با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابع

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر شفائی فرماندار جلسه را با همکاران و مسئولین ستاد ها و بخشداران مرکزی و چشمه ساران در محل فرمانداری برای تشکر از زحمات آنها در فرآیند وجریان انتخابات برگزار نمود.

فرماندار آزادشهر گفت:انتخابات یک جریان و فرآیند سخت بود و فرآیند سخت تر آن صیانت از آراء مردم است انتخابات به ظاهر آسان است ولی حراست از اعتمادی که مردم به ما دارند بسیار دشوار و سخت بوده وبحمدا... و با زحماتی که شما دوستان و همکاران داشتید انتخابات  و در این گذرگاه سخت ، سربلند و پیروز  بودیم واین انتخابات نیز با سلامت کامل برگزار گردید وجا دارد از حضور پر شور مردم شریف شهرستان آزادشهر در روز اخذ رای تشکر و قدردانی گردد .

وی افزود:این انتخابات نیز یک تجربه بود که بتوانیم در آینده با تجربه جدید و در یک فرایند دیگر ،و با توان بیشتر در صحنه باشیم.

وی اضافه کرد : شهرستان آزادشهر نیز همچنین دیگر شهرهای کشور عزیزمان در این جریان به وظیفه خودش عمل کرد وما نیز در این فرآیند با رعایت اخلاق انتخاباتی تلاش نمودیم ،تحت هیچ شرلیطی جامعه دچار التهاب نشود و مردم آرامش داشته باشند و خدا را شاکریم که این اتفاق به زیبایی به سرانجام رسید.

درادامه از یکایک دست اندرکاران برگزاری انتخابات همه اعضای هیئت های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، نمایندگان فرماندار،کاندیداهای محترم و رسانه ها تشکر و قدردانی نمود.

 

نشست صمیمی فرماندار با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابع

 

 نشست صمیمی فرماندار با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابع

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 746
  • کد خبر : 18376